El Govern de la Generalitat encara no ha emès cap opinió de manera oficial sobre els incidents violents tant a Barcelona com a d’altres localitats catalanes quan ja fa gairebé una setmana que aquests es van iniciar.
Ni el vicepresident en funcions de president, Pere Aragonès, ni la portaveu de l’Executiu, Meritxell Budó, s’han manifestat malgrat els enfrontaments de manifestants violents contra agents dels Mossos d’Esquadra, les barricades, les flames, els comerços saquejats o els bancs destrossats.
Durant aquests dies només ha parlat sobre la qüestió el conseller d’Interior, Miquel Sàmper, responsable del Departament que s’encarrega dels Mossos d’Esquadra, a qui des de diferents sectors responsabilitzen dels incidents.
Govern desaparegut
Silenci oficial després de sis dies d’aldarulls

19 Comentaris
Según fuentes bien informadas, al pequeño saltamontes del Maresme la Mara Peroflautica Estelada lo tienen para dar el soplo cuando viene la policía.
Qué vergüenza 80. 000 muertos en España, con familias haciendo cola para comer,sin trabajo y sin ingresos ninguna manifestación del pueblo contra un gobierno que está llevando a España a la ruina pero para un rapero sin talento alguno, sí las personas manifiestan por "apología del terrorismo"el discurso del odio nunca se ha considerado libe
te equivocas, no están desaparecidos, están moviendo los hilos para que la destrucción no cese porque "ho tenen a tocar"
Es cierto, tendrian que dar explicaciones de lo que ocurre y de por qué no se acaba con ello. El Govern si tiene la obligación de dar explicaciones. No Salvador Illa que, por cierto, el sábado hizo una rueda de prensa de la que su diario no ha dado la menor noticia.
RETRATATS
Ja no enganyan a ningu
tenim MOL CLAR QUE PENSEN