Publicitat
Política · 16 de Novembre de 2018. 10:42h.

Guerra bruta a Junqueras des del Govern

Esbomba les diferències amb Puigdemont i després esborra la piulada

Guerra bruta a Junqueras des del Govern

El compte de twitter oficial del Govern ha publicat una piulada on esbomben les diferències entre Carles Puigdemont i Oriol Junqueras, en la qual expliquen que el president d'ERC no ha respost cap de les 4 cartes enviades per l’expresident al líder d’ERC a la presó de Lledoners.

59367-a.jpg

Aquesta piulada feia referència a l’entrevista que la consellera, portaveu del Govern i dirigent de Junts per Catalunya, Elsa Artadi, ha concedit a El Món. Posteriorment, aquesta piulada ha estat enretirada i ha estat substituïda per una més suau on Artadi afirmava que “no es pot seguir donant suport al govern de Pedro Sánchez, que és igual que el de Mariano Rajoy”. Tot i això, en aquesta nova piulada també es podia seguir llegint que Junqueras no respòn les cartes de Puigdemont.

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#15 opinador, Barcelona, 17/11/2018 - 07:50

alguien sabe qué formación tiene elsita? a parte del cursillo sobre desabroche de botones de la blusa para enseñar buena parte de la pechera, quiero decir

#14 opinador, Barcelona, 17/11/2018 - 07:47

elsita, no hay mayor gesto de amooooor que mandarte a "currar" por la causa a los desapachos mientras huyes en un maletero

#13 Mariona Martin Gurgui , Barcelona, 16/11/2018 - 21:44

Normal que no el contesti
Els va deixar tirats!!

#12 Mariona Martin Gurgui , Barcelona , 16/11/2018 - 21:16

No cal que Junqueras respongui

#11 Vikander , Cor, 16/11/2018 - 20:26

Los escupitajos que se dan esta gente unos a otros me interesan bien poco.