Publicitat
Política · 11 de Desembre de 2018. 21:48h.

Guerra critica els “sonats” del procés

L’exvicepresident del Govern espanyol diu que “hi ha moltes mentides”

Guerra critica els “sonats” del procés

Alfonso Guerra amb el director d’e-notícies, Xavier Rius

L’exvicepresident del Govern espanyol, Alfonso Guerra, ha criticat la “gente zumbada” que es creu el procés. Guerra ha fet aquesta afirmació durant la seva intervenció en un acte per commemorar els 40 anys de la Constitució al Col·legi d’Advocats, juntament amb l’exministre del PP, Rafael Arias-Salgado; i l’exvicepresident del TC, Eugenia Gay.

Guerra ha fet una crida “a defensar la democràcia” i ha criticat “el complex d’inferioritat” enfront de l’independentisme. El dirigent històric del PSOE, que va dir que l’Estatut va passar pel “ribot” del Congrés, ha insistit que els independentistes es creuen afirmacions que “no són la veritat de les coses”. “Hi ha molta mentida”, ha reblat.

L’exvicepresident de l’Executiu central ha instat que “no es poden arronsar els demòcrates”. Alfonso Guerra ha comparat també la independència amb un cop d’Estat perquè, ha recordat, el 23-F “va ser un assalt al Parlament”, però ha augurat que “vam aguantar la secessió” i que “aquest país és molt fort”.

L’exministre del PP en època d’Aznar, Rafael Arias-Salgado, per la seva banda, ha asseverat que “el compliment de la llei és absolutament inexcusable, perquè sense llei és la selva”.

Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#6 Vice, Mataró , 12/12/2018 - 09:23

I contra Catalunya tot val, criticones, amixs de VOX,... Uns altres a chupar del bote, fascistas imperialistas,... Esteu fent cada vegada més, la Catalunya independent,... Viu i deixa viure,... Es pot ser lliure dintre de España,.. Però alguns prefereixen baixar-se els pantalons a els Goberns fascistas, que pensen que sempre tenen la raó,. Burros.

#6.1 JH, Tabarnia del Llobregat, 12/12/2018 - 10:07

"Goberns fascistes"? te refieres al gobierno que llama bestias humanas con una tara en el adn o hacer como Eslovenia? o prohibe rotular en castellano, o multa a los que quitan lazos de la vía pública pero no a los que cortan autopistas? es a esos?

#6.2 Blops, Bcn, 12/12/2018 - 22:13

Sempre he dit que el nacionalisme son eslogans i poc més. Aqui teniu l'exemple més clar.

#5 Didac, Barcelona, 12/12/2018 - 09:08

Històricament sempre s'ha demostrat que quan Catalunya ha estat governada per "sonats" o gent de mal viure, sort hem tingut que des d'Espanya han vingut polítics a salvar-nos de la bogeria. El 1714 les classes benestants ja van haver de marxar del país, talment com el 1936 quan aquí es matava a gent per no pensar igual que el dimoni Companys.

#5.1 opinador, Barcelona, 12/12/2018 - 09:57

sólo hay que ver todas las avenidas, calles, plazas y estadios que llevan el nombre de Companys (un auténtico delincuente sin escrúpulos) en la Cataluña actual para darse cuenta de qué tipo de políticos nos han gobernado en las últimas décadas

#4 opinador, Barcelona, 12/12/2018 - 09:00

el famoso estatut, que apenas recibió el apoyo de los catalanes, era un nuevo intento de la burguesía catalanista más rapiñera de aumentar sus prebendas, aunque con la habilidad trolera que les caracteriza han vendido que era un beneficio para todos los catalanes

siempre envolviéndose en la senyera para seguir robando (remember Banca Catalana)

#3 Vice, Mataró , 12/12/2018 - 07:49

Tot contra Catalunya, la enveja de Rajoy I Guerra, contra el estatut i a cepillarlo, i els desgraciats borregos que es deixa bajar els pantalons per els Goberns fascistas imperialistas de España.... Ells tenen la culpa dels + de 2.000.000 de independentistas,.... I Rajoy I Guerra, son els que tenen que estar a la presó, no son demócratas.

#3.1 opinador, Barcelona, 12/12/2018 - 08:55

contra Cataluña? ese superego que os caracteriza resultaría enternecedor si no fuera que nos daña a todos los catalanes, a nuestra economía y a nuestra sociedad

la culpa de los 2 millones de independentistas la tienen en gran medida el Programa 2000 (propio de un estado stalinista) y un sistema educativo totalmente intervenido

#3.2 Carme, Barcelona, 12/12/2018 - 09:04

Aprèn a escriure el català abans de voler-te erigir en un defensor dels teus admirats hiperventilats. T'hauria de fer vergonya, ignorant! I tu parles de l'estatut?, dubto que haguessis llegit ni una sola frase, perquè estic segur que encara has d'aprendre a identificar les lletres. Amb gent com tu aquest país fa segles que hauria desaparegut.

#3.3 Felip, Vic, 12/12/2018 - 09:38

Això és el que t'han ensenyat a l'escola? Tens el coco totalment menjat

#3.4 Alamar, Valencia, 12/12/2018 - 09:59

Tot contra Catalunya? Creo que vosotros sí que vais a "Tot contra España". Ya está bien de tolerar que los independentistas de arroguen la representación de Catalunya. En el resto de España la inmensa mayoría no está contra Catalunya en absoluto, está contra el independentismo populista hispanofobo y mentiroso.

#2 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 12/12/2018 - 00:06

https://www.elespanol.com/espana/politica/20181211/presos-huelga-tratamiento-supervisados-presidente-colegio-medicos/359715358_0.html