Publicitat

ETA anuncia "el cessament definitiu de la seva activitat armada" després de més de 800 morts, 50 dels quals a Catalunya

ETA ha anunciat "el cessament definitiu de la seva activitat armada" en un comunicat publicat al diari Gara. La decisió arriba tres dies després de la Declaració d'Anoeta. En cap cas, però, ha anunciat la seva dissolució.

L'organització terrorista ha indicat que aquesta decisió "històrica" significa el seu "compromís clar, ferm i definitiu" de "superar la confrontació armada". En aquest sentit, ETA ha fet "una crida als governs d'Espanya i França per encetar un procés de diàleg directe" amb la finalitat de solucionar "les conseqüències del conflicte", segons l'organització terrorista.

Imatge de l'atemptat a Vic

Tres etarres, en una imatge treta del vídeo del comunicat

Publicitat
Publicitat

50 Comentaris

Publicitat
#20 redidecore, Mataró, 22/10/2011 - 19:09

I els crims dels fascistes??? . L'eta va començar fa 53 anys, això van dir a la tele. Els morts pel GAL, pel Batallón Vasco Español, i els que no volien tancar l'estanc, perque és quedarien sense feina??

#19 Jaume, Londres, 21/10/2011 - 13:57

Espero que la via pacifica acabi retornan el dret dels bascos a la seva terra.

A tot aixo, quedi clar que la culpa del conflicte armat sempre sera dels castellans i que sort en tenen de que els catalans siguin pacifics

#19.1 jajajjaaaaa, barcelona, 21/10/2011 - 14:14

tu ? como ? claro en Londres de que te vas a enterar, tienes algun muerto en la familia por terrorisme inutil ?
no verdad pues entonces deja de emborracharte y de decir sandeces...i tant tenemn una por a Madrid jajjajajajaaaaa

#19.2 Josepet, de Sant Celoni, 21/10/2011 - 14:53

i tu tens algun mort (més de 50 mil) a la familia víctima de la repressió franquista? molt demòcrates i ningú reclama al partit hereu de la dictadura que demani perdò. 75 anys desprès de la guerra civil alcaldes del PP encara se'n riuen i es mofen quan un familiar vol fer un enterrament digne

#18 incredula, Debastada, 21/10/2011 - 11:56

Prefereixen seguir xuclan de les urnes amb bildu ja son a dins,no s'han arrepentit han de ser condemnats i vigilar de prop als de bildu

#16 Luca, bcn, 21/10/2011 - 11:00

S'han de compta els ferits també, i els numeros de families destrossades.

#16.1 Walzer, BCN, 21/10/2011 - 13:24

I els amenaçats, i els extorquits, i els que han hagut d'emigrar...