Publicitat
Política · 13 de Maig de 2011. 09:12h.

Hereu explota contra el PSC

Acusa els diputats de Madrid de "no estar a l'alçada" i de "caure en tripijocs"

L'alcalde de Barcelona i candidat a la reelecció, Jordi Hereu, en declaracions a Els Matins de TV3, ha criticat el vot dels 25 diputats del PSC a Madrid contra el fons de competitivitat, i els hi ha retret "no estar a l'alçada del que necessita aquest país".

Hereu ha deixat clar que, contra el que va votar el seu partit, "l'Estat ha de pagar aquest fons de competititvitat aquest any perquè ho necessita Catalunya i també Barcelona". En aquest sentit ha assenyalat que "lluitaré per un PSC que tingui veu pròpia".

L'alcalde, que ha recordat que "Barcelona no deu res a ningú", ha reconegut que "no sé si pel PSOE o CiU Barcelona és una prioritat". "El PSC s'hi juga molt a Barcelona i hauria de ser una prioritat i no pot caure en aquests tripijocs", ha lamentat.

És per aquest motiu que "demano més rigor". "Li demano a la vicepresidenta de l'Estat que tingui més flexibilitat per acomplir en el 2011 el que va complir el 2009 i el 2010", ha exigit.

A criteri de l'alcalde, els seus companys de Madrid "no van estar a l'alçada del que aquest país necessita i exigeix; tampoc van estar a l'alçada els qui van preferir fer una tàctica parlamentària dificultant un acord".

Hereu i Chacón, en una imatge d'arxiu
Publicitat
Publicitat

30 Comentaris

Publicitat
#27 Joan, Manresa, 14/05/2011 - 12:29

L'hipocrita de l'Hereu ara fa veure que està emprenyat amb el PSC. Hereu que no som tontos!!

#27.1 Ramon, Barcelona, 14/05/2011 - 22:37

Però és que no s'adreça pas a tu, homen! S'adreça a l'electorat del PSC.

#26 jajaajajaja, barcelona, 14/05/2011 - 07:47

La caverna convergent s´alegra de que el PP pugui quedar segons es una mostra de la gran coherencia avui votem les consultes dimecres votem en contra de la independencia i mentres anem retallan perque la cosa publica fa competencia a la privada....sempre ens quedara l´estelada

#26.1 Ramon, Barcelona, 14/05/2011 - 11:50

Menys bla, bla, bla amb la paràula independència i més consciència nacional: els catalans no riem amb jota sinó amb hac. Quant a això del PP -que veig que no ho has entès-, una altra via per neutralitzar les sectorials armacristos de la màfia sociata seria alguna regidoria als antisistema.

#24 Bacus, Sort, 13/05/2011 - 15:57

Pari de fer l'imbècil senyor Hereu i marxi a casa seva a veure si allà l'aguanten.

#24.1 jajajaajaja, barcelona, 14/05/2011 - 07:48

calma neo con vergent que sembla que no "pillareu l´ajuntament dona records a Millet i torna a la caverna que t´eduquin aixo si amb l´estelada i amb il.lusio

#23 Ciudadanista, Barcelona, 13/05/2011 - 15:11

Hereu acabará votando a CiU, como Pascual Maragall. El PSC es un desastre, un ejemplo de lo que no debe ser un partido político coherente con unas ideas progresistas. Por fortuna tenemos a CIUTADANS, el verdadero centro izquierda no nacionalista, una garantía para los ciudadanos del siglo XXI.

#23.1 lo nen, Barcelona, 13/05/2011 - 16:37

Nacionalista Español !!

#22 JORDI, aqui, 13/05/2011 - 14:35