
"Hi ha més coses que la independència"
Oriol Pujol defensa un terme mig entre els que volen menys autogovern i els independentistes
18 Comentaris
El terme mig era útil als 80, però ha plogut molt i està clar que amb Espanya no hi ha res a fer; ni federalisme, ni peix al cove, ni marc constitucional. Convergència ha de prendre una decisió sobre qui vol ser a partir d'ara. Perquè ara, toca.
Sí, según CiU también podemos hacer un Estado con solidaridad 0 entre territorios. Adéu, Girona?
Oriol, a CIU li fan falta més persones com tu, que saben el que es millor per a Catalunya, no nomès pels polítics. Si vols no dependre tant dels independentistes del teu partit, nomès tens que mirar els cubells de les escombraries del PPC, i escoltar a molts polítics vàlids que han estat liquidats
Clar ORIOL, amb l´escandol economic, més gran desde, l´esdeveniment de la democrácia a Catalunya ....pues LA PASTA, oi??
Tornar a fer la P..... i la Ramoneta....com sempre...
quizá por hablar en español, que ya se vió que te haces la picha un lio, no lo se, pero muy flojitas todas tus intervenciones, nadando y guardando la ropa en cada respuesta y con la mentalidad del que se sabe ganador ya de antemano, espero que tus jefes de CiU eleven el niven en próximos debates.