Publicitat
Política · 26 d'Octubre de 2018. 20:36h.

“Hi ha un senyor a Waterloo que diu tonteries”

Milián Mestre també considera que la majoria de polítics “són una panda de pallassos”

El periodista i exdiputat del PP, Manuel Milián Mestre, ha afirmat que l'economia catalana “ha perdut pistonada” perquè el procés ha convertit Catalunya en un territori sense “garanties” per als empresaris i inversors. “Estem entrant en una via on els empresaris i els inversors tremolen. On va això? Quina garantia tenim? I aquesta pregunta està fent molt de mal de futur”, ha considerat aquest dijous en una entrevista a Ràdio Estel.

Mestre ha atribuït aquesta manca de “garanties i estabilitat” al fet que l'expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont, decidís marxar fora de Catalunya. “Mentre hi ha un senyor a Waterloo que diu tonteries i que té somnis platònics que no arribaran enlloc, l'estabilitat és impossible”, ha assegurat.

L'exdiputat del PP també ha considerat que la majoria de polítics “són una panda de pallassos”. “No tenen qualitat intel·lectual, no tenen reflexió moral, i la política sense reflexió moral és una aberració”, ha sentenciat, alhora que ha indicat que el líder de Podem, Pablo Iglesias, podria ser “la causa mortal de la decadència d'Espanya” si assoleix el poder.

Mestre ha opinat que la classe política no té “capacitat de resposta” ni “reflexió suficient” per afrontar els problemes actuals. El periodista i polític retirat també ha criticat la manca de “veterania experiència” dels polítics: “sobren polítics menors de 40 anys i falten polítics majors de 40 anys”, ha reblat.

Manuel Milián Mestre
Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#6 OVNI, ELX, 27/10/2018 - 11:15

Crec que en Millán Mestre no és independentista...

#6.1 lo graller, BCN, 27/10/2018 - 12:29

No és separata, és intel·ligent.

#6.2 lo graller, BCN, 27/10/2018 - 12:29

No és separata, és intel·ligent.

#5 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 27/10/2018 - 02:48

"No em veig sent president virtual d'un país virtual, en una societat anímica i institucionalment devastada. Em nego a anar pel món repartint targetes d'una república inexistent."

Carles Puigdemont 25 d’octubre de 2017


Doncs que obri una merceria, una xurreria o una consultoria politica.

En 20 anys la d´ocurrencies que pot arribar

#5.1 Fran, Vilassar de dalt, 27/10/2018 - 13:26

Be, Torra i Puigdemont si han aconseguit una cosa bona : han internacionalitzat la ratafia. I mira que era difícil !!!.

#4 Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU UN POBLE QUE FALTA TENIR UN BON AJUNTAMENT FALTA TENIR UNA BONA POLICIA LOCAL FALTA TENIR BONS VEÏNS ALS ES, MILIÁN MESTRE PUIGDEMONT ESTA EN WATERLOO OEN EL PAIS DE LAS MARAVILLAS NO VIU LA REALITAT EL FUG, 27/10/2018 - 00:30

Eres EDUCADO MILIÁN MESTRE Dirli SENYOR a un POLITIC Covard i Traïdor a Catalunya i els Catalans i Catalanes .FUGIR Con va Fugir el es DIU COVARDIA POLITICA En consevol Pais Balla es una RATA Ja que son les primeras en Abandonar EL VEIXELL Cuan veuen SE ENFONSA i EL PROCÉS Va fer aiguas rapidamente El mateix u va dir Aixó s´ha acabat ...

#3 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 26/10/2018 - 23:58

Una muestra de cómo funciona el cortijo catalán:
https://www.elespanol.com/opinion/columnas/20181026/camino-tercer-grado-rapido-historia/348345167_13.html

Si esto ya es así no quiero ni pensar la republiqueta que nos habían preparado.

#3.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 27/10/2018 - 09:01

Teniendo en cuenta que la corrupción"no existe" en Catalunya, Deu n'hi si la de políticos catalanes que han pasado por prisión por chorizos. ¿Serían también "presos políticos"?

#2 Tirant, Bcn, 26/10/2018 - 21:32

D'aquest individu no em refio ni un pèl ... Encara recordo una tertúlia dirigida per Manel Fuentes a TV3 en la qual el separatista Terricabras va deixar anar: "En algun moment s'haurà incomplir la legalitat". Els altres tertulians, Manel Fuentes i el senyor Milian Mestre ... van callar.