Publicitat
Política · 19 de Maig de 2014. 09:10h.

"Hola Jordi, on estàs?"

Pasqual Maragall intervé a RAC1 i Diana Garrigosa justifica la presència de l'expresident a l'acte d'ERC

L'esposa de Pasqual Maragall, Diana Garrigosa, en declaracions a El món a RAC1, ha remarcat que "en cap moment no vam dir que aniríem al míting. Ningú no ens va demanar que hi anéssim". Garrigosa ha explicat que diumenge al matí l'expresident i ella havien d'assistir a un homenatge al poeta Maragall, però de camí cap a l'acte ella li va dir "llàstima que coincideixi amb el míting de l'Ernest", davant del qual Maragall "va mostrar un interès molt especial amb el míting".

"No sé per què hi ha tant enrenou. No se sap que el meu marit sempre ha estat disposat a escoltar els altres, a fer coalicions, entendre's, recolzar-se per un objectiu comú?", ha afirmat Garrigosa, a més de recordar que "el Pasqual té moments millors i pitjors". "Anava a donar suport, no a ERC sinó la coalició d'ERC amb Nova Esquerra", ha sentenciat.

En un moment de l'entrevista la veu de fons de Maragall ha preguntat a la seva dona "amb qui parles?". Aquesta ha instat l'expresident de la Generalitat a "dir-li hola al Jordi Basté". "Hola Jordi, on estàs?", ha preguntat Maragall al periodista. Basté ha respòs que "a la ràdio, a RAC1".

Garrigosa, amb Maragall, en una imatge d'arxiu
Publicitat

86 Comentaris

Publicitat
#46 Jordi Tallaferro, Barcelona, 20/05/2014 - 22:58

Tot el meu recolzament pels Maragall. Els que els ataquen no tenen vergonya.

#45 marga, canet, 20/05/2014 - 18:17

jo crec que tots plegats estem una mica malalts.
jo penso que totom es lliure de anar on vulgui
no crec que sigui tant greu es mes dona suport al seu germa no es tant greu.

#44 Errores, bcn, 19/05/2014 - 21:45

Ernest Maragall ha tenido más suerte que su hermano: ha podido salir del error de confiar en los "federalistas" españoles. Pasqual lo pagó carísimo. Diana Garrigosa rompió el carnet. Por asco y vergüenza, sin ninguna duda.

#42 Miquel Lozano, BDF, 19/05/2014 - 17:49

ERC ni ho sabia que hi aniria en Pasqual. Va ser idea d'en Maragall i de la seva dona. Què havia de fer? Prohibir-li l'entrada perquè està malalt o què?

Els corruptes de CIudadanos i PP esteu malalts d'odi.

#41 Papaluna, Barcelona, 19/05/2014 - 17:25

Què podeu esperar d'ERC? Encara no haveu apamat el seu tarannà extremista i mancat d'escrúpols? A ells els hi rellisca amb qui i quan fan una aliança, car són gent ensinistrada en la mentida i la manipulació, pròpia de les lògies maçòniques. Per entendre'ns: la fi justifica els mitjans. No badeu!

#41.1 Xipolleig, Barcelona, 20/05/2014 - 08:47

Tot el que escrius és un compendi d'odi,fanatisme,rancúnia., realment sinistre.
El que defenses és la llavor del totalitarisme, és l'ou de la serp, és el discurs dels moviments totalitaris d'inicis dels anys 30,pur feixisme.

#41.2 Papaluna, Barcelona, 20/05/2014 - 15:52

A #41.1

XiLIpolleig: Bla, bla... però d'arguments per rebatre el que dic, ni un. Tu sí estàs en línia amb els fanàtics, sinistres, totalitaris dels anys 30 proppassats; els que van excitar les baixes passions de la gent per a enfrontar-la en una guerra incivil. Ves-te'n a pastar fang a la lògia.