Publicitat

El portaveu del Govern anuncia que ampliaran la denúncia contra l’Estat

Homs contraataca

Homs

El portaveu del Govern, Francesc Homs, en declaracions a Catalunya Ràdio, ha mostrat la seva satisfacció pel 9N i ha remarcat que “era un pas que calia fer, i calia fer bé". El conseller ha lamentat igualment “l'actitud hostil" del govern espanyol.

"No era la votació definitiva, però sí un pas important”, ha indicat Homs. En aquest sentit ha anunciat que “avui mateix ampliarem l’escrit que vam presentar davant del TC. És una vergonya el que va dir Rajoy dissabte i no ho podem deixar passar per alt”.

El conseller ha assegurat que “cada cop som més indiferents a les amenaces. La sortida del ministre de justícia va ser profundament lamentable”. El procés participatiu va comptar amb 2,3 milions de votants, dels quals un 80% van votar per la independència.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#7 fran, Vilassar de dalt, 11/11/2014 - 12:39

Homs perpetua una larga tradición catalana ... Mary Santpere, Eugenio, el Perich, Buenafuente, El Tricicle .... el humorismo siempre ha estadio arraigado en nuestro pequeño país.



#6 egarense, Terrassa, 10/11/2014 - 15:07

Ostras, ya ha acabado de contar los votos de la mesa donde estaba de presidente? o dejo a unos cuantos mossos para que le hiciesen la faena

#5 ALVAR TriBorn CATatonic, Bcn Españolaza, 10/11/2014 - 13:07

En definitiva:
Convocados 6.300.000
Participantes 2.050.000
Independencia 1.650.000
Un 31 o 32 % de participación, que no será Si - Si al 100%, empieza a poner las cosas en su sitio
Así son las cosas y así nos las han contado.

#9NFRAU

#5.1 Oink, bcn, 10/11/2014 - 21:42

jajjajajajajajajjaja

#4 LLUC, 9N2014, 10/11/2014 - 09:45

La que no encuentro y mira que busco es esta famosa MAYORÍA SILENCIOSA de la que habláis mucho pero nadie la ha visto nunca, como el monstruo del Lago Ness. Ni en el Parlament, ni en pça Catalunya ... igual en el Valle de los Caídos la encontråis.

#4.1 Antonio Jesus, que mas da , 10/11/2014 - 10:52

No las busques en las cajas del 9 N, por alli no paso la mayoría silenciosa, solo paso la minoria ruidosa

#4.2 Pepón, Bcn, 10/11/2014 - 11:06

Pues si no la viste ayer, desde luego no la verás nunca. Un 70% de catalanes y catalanas no fuimos a votar.

#4.3 perico239, l'hospitalet de ll., 10/11/2014 - 21:00

vinc observant que els comentaristes d'aquest diari no destaquen precisament per la seva intel·ligència, fer aquestes comparances, demostren una falta de rigor, perquè pensant així
quan l'assassinat de M.A. Blanco, van sortir al carrer a tot España 7/9 milions de persones, la
resta eren d'ETA. O no

#3 Anna, Igualada, 10/11/2014 - 09:25

Clar que sí. S'ha acabat el deixar passar per alt aquests comentaris i actuacions d'aquests antidemocràtics que pretenen governar-nos.
Ara, amb la força de la grandíssima majoria del poble català, hem de començar a no deixar-nos trepitjar més. Si cal denunciar aquestes actuacions, endavant!

#3.1 Lelo, Bcn, 10/11/2014 - 11:04

Sí, una supermayoría del 25%!!! Despierte!!!