Publicitat
Política · 17 d'Octubre de 2014. 10:10h.

Homs veu "altament probable" la llista conjunta

El conseller diu que la crisi amb Esquerra "és conjuntural"

Homs veu "altament probable" la llista conjunta

Homs, a RNE

El conseller de la Presidència, Francesc Homs, entrevistat a RNE, ha reconegut que "és evident" que les relacions entre CiU i ERC "no són les millors", però "l'objectiu és compartit". "Aquesta situació és conjuntural", ha afegit.

"Ens vam comprometre a fer una consulta i posar les urnes a partir de la pregunta acordada", encara que "no és exactament com volíem", ha indicat. Preguntat per la llista conjunta, Homs ha assenyalat que és "altament probable. Crec que sí perquè l'objectiu principal és compartit. No entraré en qui seria número u".

Igualment ha recordat que "el PSC mai no ha dit que volia aprovar els pressupostos. No hi ha una gran predisposició. Iceta no s'ha ofert". "Em sembla més que raonable que Duran obri espais de diàleg. Ho fem tots. Expressió lògica de la democràcia", ha manifestat.

"Estem disposats a buscar l'acord del PSC? No tindria cap coherència amb el que estem plantejant. No li veig futur", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#13 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 19:44

A totes les enquestes i eleccions els espanyolistes son clara minoria, com a les últimes de Cat, on hi va haver un 70% de participació. La majoria silenciosa no apareix per enlloc.

#13.1 BEJOTA, BCN, 18/10/2014 - 13:01

ELECCIONS EUROPEES. Els 1.401.421 vots que van aconseguir ERC, CiU i ICV en són pocs en relació amb els 5.317.789 catalans cridats a les urnes. Tot just un 26% del cos electoral. "De cara a Europa, això no és força suficient", apunta. "Encara han d'aparèixer un milió de vots independentistes més",

#13.2 BEJOTA, BCN, 18/10/2014 - 13:01

DON'T USE MY NICK, PIG.

#12 unborreguuu, de poble, 17/10/2014 - 17:02

que pensaria la majoria d'espanyols si a les properes eleccions pp i psoe anessin junts pel bé del pais ???...o que Rajoy fós el lider de un partit format per la ''societat civil'' castellana??? TOT PER LA PATRIA hahahaha ...per cert , jo veig mes probable una sociovergencia que una DUI..

#12.1 unborreguuu, de poble, 17/10/2014 - 17:04

el negoCIU és el negoCI

#11 Jeipi, Terrassa, 17/10/2014 - 14:55

Si ell diu que és altament probable la llista conjunta, segur que no n'hi haurà.

#10 Xipolleig, Barcelona, 17/10/2014 - 14:13

En Quico Homs és, de llarg, un dels polítics més competents de Catalunya. Gent com ell són la que ens portarà cap a l'alliberament nacional i la submissió dels traïdors espanyolistes i dels xarnegos sense opinió.

#10.1 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 14:45

# 10

DIU EL MEU CUNYAT " QUE FINS QUE NO PASA L'ÚLTIMA BEATA, NO ACABA LA PROCESSIÓ".
WAIT AND SEE.

#10.2 fran, Vilassar de dalt, 17/10/2014 - 19:43

Aquesta vegada et dono la raó, Xipo.

Homs es un dels polítics mes competents de l'equip d'en Mas.

I això es precisament lo trist ... si aquest es un dels mes competents .... quin nivell te la resta ? ... de pena.

#9 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 14:06

ELECCIONS EUROPEES. Els 1.401.421 vots que van aconseguir ERC, CiU i ICV en són pocs en relació amb els 5.317.789 catalans cridats a les urnes. Tot just un 26% del cos electoral. "De cara a Europa, això no és força suficient", apunta. "Encara han d'aparèixer un milió de vots independentistes més",

#9.1 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 14:08

SR. HOMS: ENS VAREN VENDRE LES E. EUROPEES COM UN PULS A L'ESTAT I EUROPA,OI? QUE NO SÓN TANT BONES COM CUALSEVOL ALTRE PER SABER EL QUE HI HA.

#9.2 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 19:43

ELS UNIONISTES SON UNA CLARA MINORIA A CATALUNYA. AIXÍ HO INDIQUEN TOTES LES ENQUESTES I LA PROPIA REPRESENTACIO PARLAMENTARIA (AMB UN 70% DE PARTICIPACIÓ). LA MAJORIA SILENCIOSA ES UNA FANTASIA DELS QUI TENEN POR DE LA CONSULTA.