Publicitat
Política · 11 de Setembre de 2019. 13:10h.

Hòsties entre indepes al Fossar

Els mossos intervenen per separar un grup que portava banderes del Barça i independentistes d'esquerres

Hòsties entre indepes al Fossar

El Fossar de les Moreres ha estat l'escenari de moments de tensió entre un grup que portava banderes blaugranes i activistes de La Forja, de l'esquerra independentista. Els Mossos d'Esquadra han hagut d'intervenir per separar els dos grups. Els fets han passat cap a les 11 del matí. Hi ha hagut tensió, cops de puny i empentes, segons ha explicat TV3 i han recollit diversos twitaires.

Publicitat
Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#24 Josep, Barcelona , 12/09/2019 - 06:02

La realitat supera la ficció, el Front Popular de Judea contra el Front Judaico Popular, jojojojojojojojo

#24.1 soloesmiopinon, Tabarnia, 12/09/2019 - 12:15

Mas bien perroflautas contra pijoflautas. Guerra civil en Tractoria.

#22 Joe, Bcn, 11/09/2019 - 18:57

Vaja, que l'independentisme no permet que els feixistes acudeixin als seus actes, mentre que a les manis espanyolistes, en són els organitzadors.

#22.1 Sergi, Bcn, 11/09/2019 - 21:17

El moviment indepe es feixista per definició.

#22.2 Joe, Bcn, 12/09/2019 - 08:44

#22.1

I él colonialisme és democràcia i respecte en estat pur. No et fot...

#22.3 Sergi, Bcn , 12/09/2019 - 10:15

Es curiòs que el colo cobri més que el colonitzador, no? Apa ves cap a la Cerdanya aquest cap de setmana.

#22.4 soloesmiopinon, Tabarnia, 12/09/2019 - 12:20

Si, ya me conozco esto de ser "antifascista", que no consiste más que en insultar y agredir a todo aquel que no piense como tú.
Dime un ejemplo reciente donde esos supuestos "fascistas españoles" haya realizado actos vandálicos o agresiones como tus admirados y "antifascistas" CDRs.

#21 Baijal, Barcino, 11/09/2019 - 18:05

Lo mejor sería no intervenir cuando se maten entre nazis, mafiosos y delincuentes en general. Al acabar, se pasa el camión de la basura a retirar la porqueria y la ambulancia por si queda alguno vivo.

#20 Pa amb tomàquet i pernil ibèric, La pesta groga fa malbé el cervell..., 11/09/2019 - 18:04

Força nois, foteu-los dur i al cap, per Catalunya...!

Part de baixes, ferits..? morts...? detinguts per aldarulls públics...? multes...? embargaments...? empresonats...?

Més crispetes ...! l'espectacle ha de continuar...

#19 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 11/09/2019 - 17:38

Esto es lo que acaba pasando cuando vas a hacer una ofrenda al templo del odio.