Publicitat
Política · 13 de Novembre de 2021. 19:31h.

Ignacio Garriga se'n va a la Mina

Campanya de Vox a barris amb problemes d'inseguretat ciutadana

Ignacio Garriga se'n va a la Mina

El líder de Vox al Parlament, Ignacio Garriga, ha visitat aquest dissabte La Mina -barri de San Adrià de Besòs, a Barcelona- per "donar suport a les famílies que volen recuperar el seu barri i garantir un futur per als seus fills", segons ha afirmat el líder de Vox al Parlament al seu compte de Twitter.

"Inadmissible que separatistes i progres enderroquin milions als seus deliris mentre els humils són condemnats a viure entre xeringues, rates i inseguretat", ha dit Ignacio Garriga en la seva piulada.

Aquesta es tracta de la quarta visita del president del grup parlamentari de Vox en el marc de la campanya 'Barris Segurs'. Durant aquest darrer mes s'ha desplaçat a L'Hospitalet, Reus i Badalona.

Garriga ha assegurat que"no deixarem sols els catalans". L'objectiu de la formació és "recuperar els nostres barris i el benestar i la prosperitat de tots els catalans", ha afegit.

 

- Bizum: 600.43.49.84
- Patreon: https://www.patreon.com/xriusenoticies
- Botiga online: https://xavierrius.myspreadshop.es/

 

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#11 Don Tancredo , El Carmelo , 14/11/2021 - 14:54

La única vez que los de iniciatova vip visitaron el Carmelo fue cuando se hundió el túnel del metro.....

#10 Ojotuerto, Calafell.TAB, 14/11/2021 - 14:00

En la Mina no hay bermudas con chanclas y camiseta, bandolera cruzada y fina figura de truiteta per dinar. Con su gritito "fora feichistes dels nostres barris??????

#9 Karl, Bcn, 14/11/2021 - 13:51

La única solució per La Mina seria dinamitar-lo sencer i fer-hi un gran parc o zona verda, la resta és..perdre temps

#8 Yomismo, Sevilla, 14/11/2021 - 13:36

Visita de Ignacio Garriga y Jorge Buxadé al Barrio de la Mina https://www.youtube.com/watch?v=6I3Gixt6OPQ&t=9s

#7 BEJOTA, bcn, 14/11/2021 - 11:26

VOX ES UN PARTIDO CONSERVADOR DE MANUAL COMO EL REPUBLICANO (USA) O TORY (U.K.) ELIMINAR LAS AUTONOMIAS . VOTADAS POR MAYORIA ,SERIA IMPOSIBLE Y PELIGROSO .LAS DEMAS ,JUNTO CON LAS COMPETENCIAS OBTENIDAS MEDIANTE CHANTAJE,SON REVISABLES.

#7.1 Uno, Una, 14/11/2021 - 14:35

Conservadora es Merkel. Lo de Trump, Johnson, o Abascal es otra cosa. Se llama populismo. Hace unos años el populismo era casi todo de izquierdas. Ahora parece que algunos de la derecha (tanto nacional como catalana) quieren sacar también tajada de vender quimeras.

#7.4 pepe, Andorra, 15/11/2021 - 15:49

q alguien critique a VOX, sin antes haber criticado la demagogia del PSOE, podemos, el PP y en general todo el regimen q sustenta este neofeudalismo del siglo XXI, para mi, es o ser muy ingenuo o ser muy mercenario, es mas, si me pagan lo q te paqan a ti, yo tambien escribiria esas cosas en una sola direccion sin verlo todo en su conjunto.

#7.5 pepe, Andorra, 15/11/2021 - 15:52

POr cierto, se te ha olvidado incluir al otro enemigo del globalismo, q es bolsonaro. Y demagogia es disparar la inflacion como modo de reventar la clase media, usándola como arma, si prefieres a biden, es q ya te veo por donde vas, globalista a la vista. Y si mañana te ordenan decir q Trump es maravilloso, lo diras sin problemas, como con trotsky