Política · 30 de Setembre de 2022. 11:37h.

Illa diu que el Govern està "en temps de descompte"

Recorda que Tarradelles deia que "en política es pot fer tot, menys el ridícul"

Illa diu que el Govern està "en temps de descompte"

Salvador Illa (Foto: Parlament / Sergio Ramos Ladevesa)

El president del grup parlamentari del PSC, Salvador Illa, ha recordat al president de la Generalitat, Pere Aragonès, una cita de Josep Tarradelles i l'ha advertit que "en política es pot fer tot, menys el ridícul". El Govern, segons ell, està "en temps de descompte".

Illa li ha agraït que doni "la cara", però ha reclamat que cal "donar certeses i seguretat a la ciutadania". En aquest sentit, ha denunciat que el Govern "no governa i malbarata el temps dels catalans". "El seu Govern és avui una nosa pel país", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

5 Comentaris

Publicitat
#3 pepe, Andorra, 04/10/2022 - 14:07

Es curioso q el estatista este vea la pajilla en ojo separata y no vea q sus compis nobles y cortesanos, son lo mismo e incluso peor para toda España, no ha habido en la historia de España un gobierno mas vendido, mas incompetente, mas totalitario, mas mentiroso y mas corrupto, q el actual. Y mira q los anteriores eran malos hasta decir basta....

#2 Marcial Heredia, en tierra de cuñaos, 30/09/2022 - 15:32

Hoy se ha levantado paternal, con la actitud de un padre que da consejos al nene. Conmigo tendrás la independencia, la luna, novia, y hasta verás al Iteta bailar. El futuro es nuestro, macho, tenlo por seguro, tu haciendo que mandas y yo dormitando.

#2.1 Andrea, Barcelona, 30/09/2022 - 20:17

¿De verdad te crees lo que dices? ¡Qué pena!

#2.2 pepe, Andorra, 04/10/2022 - 14:05

De verdad eres un ser humano Andrea? Pq mas pareces un algoritmo, un bot, solo opinas en noticias q afectan al PSC y siempre les defiendes con pocas palabras y argumentos y de forma muy visceral y muy radical. Yo si me creo lo q dices y la q me da pena, eres tu. Haz como Data, el de Star Trek, a ver si encuentras tu humanidad entre algoritmos.....

#1 Marc de Vich, Vich, 30/09/2022 - 13:09

Yo creo que hasta se les ha pasado el arroz,