Publicitat
Política · 15 de Juliol de 2010. 13:37h.

Incident entre Castells i CiU

El conseller ordena a un diputat que es "renti les mans"

El conseller d'Economia, Antoni Castells, ha demanat al diputat de CiU, Quico Homs, que "es renti les mans" durant la sessió al Parlament. "No els hi demano que menteixin per tranquilitzar la gent, els hi demano que no menteixin i a més es dediquin a crear alarmisme". "Una mica de lleialtat institucional, no pensin en el Govern, pensin en la institució. No l'ataquin, no l'empastifin, potser es demanar massa. Quan surti, renti's les mans", els hi ha etzibat.

Pujol, en el torn de rèplica, ha demanat a Ernest Benach que fes retirar a Castells "l'adjectiu de mentiders". "Totes les dades que hem utilitzat són del seu govern", li ha recordat al conseller, a més de considerar que "no és propi la pèrdua dels papers" de Castells i "no és propi d'algú que hauria d'estar absolutament seré per poder gestionar". Oriol Pujol creu que el conseller d'Economia "s'ha deixat en evidència i ha tingut un atac de nervis".


Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#13 jordi, bcn, 17/07/2010 - 11:26

Castells, quan et deixi el PSOE, rentat el cervell ! ( si es que en t....)

#12 Ramon, Barcelona, 16/07/2010 - 15:09

Castells no té més perdó. Al contrari. En té menys perquè ell és català, a diferència dels quinquis del partit que és alhora el més corrupte d'Occident i el que ha fet més mal a Catalunya. Montilla almenys no traeix el seu pais, Espanya.

#11 Ciudadanista, Barcelona, 16/07/2010 - 11:19

El espectáculo de la política en Catalunya recuerda a países bananeros o algunos salidos del comunismo. Esta partitocracia está podrida. Hace falta una profunda regeneración democrática. Vamos, CIUTADANS, te necesitamos, mételes mano.

#10 Emili Rosiñol, bcn, 16/07/2010 - 08:24

No es millor , indignarse..que tenir la cara dura i el cinisme dels anteriors compareixents, Felip Puig....i tots els amnesics anteriors...Oriol Pujol!?? Tu que defensaves al Millet...No sabies com es financiava al teu partit?? Millor el cinisme??

#9 Josep Zara Goza, Molins de Rei, 16/07/2010 - 07:50

Assumpta, ja pots passar a cobrar per Nicaragua, en Collboni t'ha deixat el sobre.