Publicitat
Política · 25 de Novembre de 2014. 21:34h.

Independentistes de corbata

Crits a favor de la independència interrompen la conferència de Mas

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha estat interromput en diverses ocasions amb aplaudiments, fins i tot amb la gent dempeus, però en una d’aquestes ocasions hi ha hagut també crits d’independència i alguna estelada a l’auditori del Fòrum, com mostra la foto.

L’auditori, a l’antic recinte del Fòrum, s’ha omplert amb al voltant de 2.000 persones que assistien amb invitació per escoltar la conferència titulada “Després del 9N, temps de decidir, temps de sumar”.

A més de tot el Govern en ple hi havia també la majoria d’alts càrrecs de la Generalitat, personalitats de la societat civil, empresaris -tot i que han faltat representants de grans empreses- i altres convidats.

Una imatge d'una assistent a la conferència amb una estelada
Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#18 ramon, barcelona-c, 26/11/2014 - 16:35

Gran titular .Suposo que es refereix al fet de que per ser independentista s'ha de semblar , amb tot el respecte no es ironía , a si ets de la Cup. Creu el periodista potser ,que només s'hauria d'haver deixat entrar sense corbata ??

#17 roberto alcazar, tgn, 26/11/2014 - 15:06

semblava la reunio del comite central pc corea. artur mas, la senyera i tota la cleca al galliner.!!!

#16 Héctor, Barna, 26/11/2014 - 13:26

Adivina, adivinanza ¿cuál es la diferencia entre el presidente Chaves (y otros del estilo) y el MHP Mas?

#15 Roger, L', 26/11/2014 - 11:51

Nacis, Burgueses, subencionados, no teneis otro disco?
Aunque sean tambien estupideces, agradeceriamos todos oir algo nuevo.
I supongo que pedir un argumento seria demasiado...

#14 Nestor, Andorra, 26/11/2014 - 10:39

Esta es la autentica foto del Régimen Nazional Secesionista Catalán la DERECHA BURGUESA

#14.1 ambaixadorCAT, UK, 26/11/2014 - 11:40

No. Això és una part del sobiranisme, que va des de dels antisistema de la CUP fins a la dreta cristiana d'Unió.

#14.2 Nestor, Andorra, 26/11/2014 - 12:08

Si claro, lo dices tú que eres un experto en la materia.
Ah! de soberanismo nada, es secesionismo. Queréis dejar una soberanía para adquirir otra, para ello tenéis que pasar por la secesión. Insolidarios, desleales y poco de fiar, gracias a JUAN PALOMO y a la ANC ya sabemos la minoría que sois

#14.3 Nestor, Andorra, 26/11/2014 - 12:22

Como dice e-Noticies:
INDEPENDENTISTES DE CORBATA.
Decís que es un movimiento transversal y proviende de abajo... ¡¡jajajaja!!, de todas capas sociales; igual que una cebolla, y la pasta ¿También viene de abajo? ya son dos años gastando dinero para unos cuantos elegidos para subir al Arca de Noe

#14.4 ambaixadorCAT, UK, 26/11/2014 - 12:42

Si el teu nacionalisme espanyol radical no et deixa veure evidències com la transversalitat del sobiranisme, no hi puc fer res. Els fets són més que evidents.

#14.5 Nestor, Andorra, 26/11/2014 - 12:58

¡¡Ahí está!!, lo dicho un experto en la materia.
No puedes hacer nada, pero por incompetente, no por otra cosa... eh! de buen rollo, de catalán a catalán. Lo que si puedes hacer es devolver la pasta gastada, al principio eran migajas ahora ya son panes de kilo y tontos no somos.

#14.6 Mafalda, bcn, 26/11/2014 - 13:37

Cásate conmigo Nestor!!!

ESTO NO ES UNA LUCHA DE BANDERAS, ES UNA LUCHA DE CLASES.

I si no, ambaixadorCAT, passeja't pels barris amb més dificultats per arribar a final de mes i després passeja't per Sarrià. Ja veuràs quina diferència.