Publicitat
Política · 14 de Gener de 2019. 19:05h.

Indepes van tirar coets contra Vox

Mentre celebraven una paella popular a l'Hospitalet

Un parell de persones van llançar coets contra els assistents a una paella popular que va organitzar Vox aquest diumenge a l'Hospitalet de Llobregat. El llançament dels coets es va produir des de l'exterior del camp de futbol del Gornal, mentre la formació celebrava l'acte, segons es pot veure al vídeo publicat a twitter per l'usuari @lOrdines.

Paral·lelament, un centenar d'antifeixistes -convocats els CDR, la CUP i ERC- es van colar a l'interior de l'estadi municipal i es van encarar amb els simpatitzants de Vox. També els van escopir, els van insultar i es van registrar agressions. Va ser llavors quan els antiavalots dels Mossos van carregar contra els antifeixistes i els van fer fora.

Els manifestants també van exhibir una pancarta amb el lema “Hospitalet antifeixista” i van cridar consignes contra els simpatitzants de la formació de Santiago Abascal: “vosaltres feixistes sou els terroristes” o “pim, pam, pum; que no en quedi ni un”.

Llancen coets a la paella popular de Vox
Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#19 Chris, Lleida, 15/01/2019 - 12:32

No identifiquen els mossos a aquest pollosos, tampoc poden emprar pilotes de goma contra ells, però ells les tenen totes per emprar cohets?? però quina merda de comunitat és aquesta?

#18 Capit@n España, The broquil is over, 15/01/2019 - 11:04

Doncs mira..amb gairebé tots els seus gerifaltes a la presó no estàn per tirar cohets..hahahahahahahahahaha

#17 Vikander , Cornellá , 14/01/2019 - 22:15

Si un individuo externo y neutro que no supiese nada de la situación actual observase estos hechos, quién creéis que diría que son los fascistas?
Señor Rius, eso de "antifascistas" como mínimo hay que entrecomillarlo. Eso si se quiere evitar llamarles directamente fascistas, con todas las letras.

#16 Purria de Tabarnia, Bcn, 14/01/2019 - 21:59

Pero si era para amenizar la paella.

#16.1 Purria Separata, Mollerussa, 14/01/2019 - 22:29

A alguno cualquier día os van a "amenizar" la cara.

#16.3 Pedro, Almería , 15/01/2019 - 00:50

Qué tal purria? Ya echaba de menos tus comentarios tan jocosos y sensatos. A esto como lo llamarías, espera a ver, demócratas amenizando la fiesta a los antidemócratas. No? Hay que ir a pegarles porque son fascistas.
Esto es sólo el principio, Una paella para abrir boca, grano a grano, VOX gobernará a todos los españoles, a ti también, PURRIA.

#16.4 Gerardo, Barcelona, 15/01/2019 - 10:46

@16 Como hijo de padre desconocido que eres, deberias empezar a salir de la madriguera donde te arrastras durante todo el dia, mientras tu madre hace clientes, en las esquinas, para alimentarte y pagarte la fibra optica en la que te entretienes tecleando e intentando aprender ortografia, pero si insultas a la gente te sacaremos del anonimato

#15 Tabarnés puro, Barcino, 14/01/2019 - 21:52

"Lógica secenaci": ellos tienen derecho a imponer sus deseos aunque sean minoría, a ocupar y a ensuciar las calles con sus puestos y su basura, a decidir en qué idioma tiene que estudiar todo el mundo... Y LOS DEMÁS NO PUEDEN NI REUNIRSE PARA HACER UNA PAELLA EN UN CAMPO DE FÚTBOL VALLADO!! De que coj... van???
Pujol, Mas, etc. culpables!!