Uns 200 indignats s'han concentrat a l'exterior de l'establiment on Artur Mas assistia a l'acte commemoratiu del 125è aniversari de la Cambra de Comerç de Reus i han cridat consignes en contra de les retallades, segons informa delcamp.cat. Alguns dels manifestants també duien cartells de protesta referents a la ciutat de Reus, en un, per exemple, es podia llegir: "Innova=màfia".
Durant l'acte el grup de manifestants ha escridassat Mas des de l'exterior i han colpejat una de les portes que donava accés al lloc on s'estava fent el sopar. Agents dels Mossos d'Esquadra han contingut els manifestants i han realitzat un cordó policial per tallar l'accés als carrers propers al recinte. Malgrat alguns moments de tensió entre agents antiavalots dels Mossos i els manifestants, la concentració s'ha desenvolupat sense més incidents.
Quan faltaven pocs minuts per dos quarts d'una de la matinada, enmig d'insults i retrets, per una porta del darrera, Mas ha abandonat el recinte.
Indignats increpen Mas a Reus
El president de la Generalitat ha de sortir per la porta del darrera

Mas, a Reus
¡A por ellos!
10 Comentaris
que son?, indignats o ben pagats?. sempre son els mateixos, el que es diuen d'esquerres, pero en realitat son mercenaris del P.S.C.
Tothom sap que Mas es l'unic responsable de la situació actual. El fet que els darrers anys el tripartit governés amb majoría a Generalitat, Diputacions i els principals ajuntaments només es una casualitat. La prova es que abans no hi havia indignats i els sindicats xuclaven mamella i callaven.
Pido al Sr. Mas que se dé una vuelta por el Pabellón Ave Maria, por las salas y despachos y vea cuantos funcionarios quedan allí después de la matanza socialista. Quedan cuatro rodeados de personal temporal de mil y una empresas privadas, fundaciones, ongs y otros... Menos rollo y corta ya!!!!
Son una colla d'arreplegats, que sols es representen a ells mateixos i als qui ja no els hi fot cas ningú.
També hauràs de deixar CAtalunya per la porta del darrera amb les teves polítiques de retallades per uns i baixades d'impostos pels teus amics...