Publicitat
Política · 24 de Maig de 2016. 12:54h.

Indirecta de Forcadell a la CUP

"Volem que aquests Pressupostos serveixin per millorar la vida de les persones que més ho necessiten"

Indirecta de Forcadell a la CUP

Forcadell, amb Junqueras

La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha llençat una indirecta a la CUP durant l'acte en el qual el vicepresident Oriol Junqueras li ha lliurat el projecte de llei de Pressupostos de la Generalitat per al 2016.

Durant un breu discurs, Forcadell ha dit que els diputats "estic convençuda que els representants electes pel poble de Catalunya, defensant legítimament les seves opcions polítiques, treballaran en sentit de país i en interès del bé públic".

També ha recordat que "treballem per a la majoria de ciutadans i ciutadanes d'aquest país" i que "volem que aquests Pressupostos serveixin per millorar la vida de les persones que més ho necessiten".

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#5 Carlos Gomez, Bcn, 24/05/2016 - 14:39

Una pedra es una pedra, una soca es una soca i una Forcadell es una Forcadell.
Que Puigdemont sigui President de la Generalitat o que aquesta dona ho sigui del Parlament diu pro del grau de depravacio i de baixesa moral de tot aquest sindicat de fanatics i delinquents que pretenen dur Catalunya al

#4 botifler1914, Sintaca, 24/05/2016 - 14:04

Pobre Carmen aún no ha entendido lo que es un cargo institucional y sigue en campaña por Junts xSi

#4.1 Mariona Gil, Barcelona, 26/05/2016 - 06:42

¿Pobre? ¿Cuánto cobra ahora por el cargazo y cuánto cobraba del Departament d'Ensenyamenr? Eso que trabajan para la mayoría está por ver. Eso que es por el bien común, deja mucho que desear. Yo repasaría los resultados electorales, yo, ella NO, dado que considera que nos guía cual pastora a ovejas.

#3 que no te engañen., Que mala es la memoria,, 24/05/2016 - 13:21

La estelada o la estrellada es la bandera de UN PARTIDO político, pretende ocupar todos los espacios incluida la tv3

La Real Señera es la bandera que representa a todos

que no te engañen, es la izquierda radical

#2 nedland, Roses, 24/05/2016 - 13:09

Si no s aproven la pobressa energetica sera culpa de la cup jajajsja.....dels soys estratosferics..dels endollats ...no parlem Forcadell aue avui no toca....pallassa ¡¡¡

#1 Pepón, Bcn , 24/05/2016 - 13:07

Nena, con tu sueldo pueden vivir bien 4 catalanes. Menos bla, bla, bla, y más hechos.

Por otro lado, la pantomima esta de la entrega de los presupuesto deberían prohibirla. Sí, en Madrid también. Primero empezaron con la furgo llena de paquetes de hoja y ahora hacen el show del pen. Tonterias...

#1.1 E. Payetó, Sants Barcelona, 26/05/2016 - 06:45

Hay verdades, mentiras y estadística. Según lo que cobre, quizás sean más de cuatro. Pero lo hace por el bien común, vamos eso dice. En Xerta más. Que venga y lo cuente, dado que muchas familias con la mitad de la mitad, con un sueldo viven 4 o más. Que aproveche que pronto habrá sorpasso.