El líder de Brams i regidor de la CUP a Berga, Francesc Ribera 'Titot' ha etzibat un contundent "calb de merda!!" (escrit en majúscules), al president d'Unió, Josep Antoni Duran i Lleida, després que aquest hagi criticat l'actitud del diputat David Fernàndez amb Rodrigo Rato.
En aquest sentit, el líder d'Unió ha considerat que a l'independentista "el van perdre la manera en què es va manifestar". "És una manca de respecte. I no només a Rato, que no tenia cap obligació d'acudir al Parlament. Pel simple fet d'acudir-hi s'ha de tenir un respecte i unes maneres parlamentàries", ha dit. El to utilitzat contra Rato al Parlament, ha assegurat, és "impresentable".
A més, Duran i Lleida ha explicat que, al seu parer, la intervenció de Fernàndez va suposar també una falta de "respecte a l'estat de dret". "Amb aquests insults, es trenca la presumpció d'innocència del senyor Rato, que potser serà culpable, no ho sé, però serà la justícia i no el senyor David Fernàndez qui ho digui", ha sentenciat Duran.
La resposta a Twitter de Titot ha estat titllar Duran de "calb de merda". En aquest sentit una resposta a aquesta piulada ha recordat al líder de Brams que "tu no vas gaire sobrat".
Publicitat
Política · 12 de Novembre de 2013. 21:16h.
Insults a Duran
El líder de Brams i regidor de la CUP li diu "calb de merda"

'Titot'

piulada
Publicitat
Publicitat
53 Comentaris
Publicitat
#48 Pau, granollers, 14/11/2013 - 12:33
Som-hi Titot!
#47 Raquel, barcelona, 14/11/2013 - 09:32
Jo segueixo pensant que hauriem d'insultar més als polítics encara...
#46 Avi Papet, Catalunya, 14/11/2013 - 07:45
Aquest "Sr". Que insulta.
Qu se ha vist el cul ???
#45 salva, badalona, 13/11/2013 - 19:17
Estos de la CUP molan.... Q tiemblen los politicos, que llega el pueblo!
#44 Marc, Matadepera, 13/11/2013 - 19:06
I? No està bé insultar, pero Duran ofen a tots els catalans.
#44.1 marc, Mataro, 13/11/2013 - 19:57
la culpa es de Duran... au ves !