Publicitat
Política · 12 d'Abril de 2011. 11:44h.

"Ja no tenen edat per fer activisme juvenil"

Joan B. Culla censura l'"asseguda" dels diputats de Solidaritat

Fotografia de portada d'El Mundo (Quique García)
Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#18 Jordi, Barcelona, 13/04/2011 - 12:16

Els que tenen edat de fer-ho els van desallotjar a tots..... digueu-li això a l'Hereu

#16 Juan P., Barcelona, 13/04/2011 - 01:42

Como os pille por banda el sargento Linares, os va dejar guapos.

#16.1 Lluís, Barcelona, 13/04/2011 - 10:26

Em sembla que el Sargento Linares pertany a uns altres temps.

#15 CECILIA, barcelona, 12/04/2011 - 17:50

bravo per B, CullA. jO PENSO COM ELL. I SOM MOLTS ELS CATALANS QUE ESTEM AVERGONYITS D'ALGUNS POLÍTICS QUE ES PRENEN EL PARLAMENT COM EL CIRC PARTICULAR. jA ESTÀ NOTARI ! NOMÉS VOLEN PROTAGONISME SON IMPRESENTABLES!!!NO ES MEREIXEN SER DIPUTATS.HAURIEN DE FER-LOS FORA!. SON PATÈTICS!!!PENOSOS

#15.1 Lluís, Barcelona, 13/04/2011 - 10:25

Uns diputats que han sigut escollits no se'ls pot fer fora si han sigut escollits democràricament. En aquest cas ja estaríem parlant d'una dictadura. Espero en tot cas, que els seus polítics defensisn els seus interessos com a ciutadana, amb la mateixa intensiyay com ho fan ells 3.

#14 MARIETA, iznájardemonty, 12/04/2011 - 17:47

penós , igual que la boda del Collboni amb el de TV5 INVITATS ELS MONTILLAS,BELEN ESTEBAN ,ICETES, .lES AUTORITATS DE LA CATALUNYA PROGRE""VISCA LA MEDIOCRE CULTURA SOCIOPOLÍTICA.dIOS LOS CRIA I ELLOS SE JUNTAN.....
TOTS JUNTETS .uNS A LA GESPA DEL PARLAMENT I ELS ALTRES A L'HOTA VELA-!!

#13 sulfuro sulfuro, Barcelona, 12/04/2011 - 17:35

Para poder mantenerse, a pesar de su manifiesta madurez, en el departamento de juventudes de su apolillado partido, están a punto de fundar las
"Nuevas Degeneraciones de Solidaridad" donde seguro que les admitirán con los máximos honores.

#13.1 Lluís, Barcelona, 13/04/2011 - 10:22

M'agradaria veure als altres polítics tan implicats com ells tres; i no caure en la degenaració política parlamentària, del nepotisme i dels clientelisme.