El fins ara militant d'ERC, Joan Sanmartí, ha decidit seguir els passos de Joan Carretero i Rut Carandell i s'ha donat de baixa, "davant la presa de pèl sistemàtica, i fart de combregar amb rodes de molí". Sanmartí, que és Acadèmic Numerari de l'IEC i Catedràtic d'Arqueologia de la UB, apunta en un correu electrònic que la seva baixa "no suposa, déu nos en guard, entrar en cap altre partit, partidet, agrupació d'electors, etc.)".
"M'ha costat -segurament per manca de llums– comprendre que el problema d'aquest país no és solament ni principalment Espanya. El problema rau, bàsicament, la desestructuració d'una societat incapaç de crear instruments eficients d'emancipació i en les enormes possibilitats que això ofereix als desaprensius que troben en la pseudopolítica un modus vivendi que mai no haurien pogut somniar atesos els seus mèrits i capacitats per a fer una feina de veritat".
"Intentar resoldre això des de la política de partits és com voler buidar el mar amb galledes, i jo ja en tinc prou de contribuir a pagar el sou al Puigcercós i altres pájaros del mateix estil. Si han de viure –cosa certament discutible–, que visquin, però que la meva aportació es redueixi a la que indirectament els arriba a través dels meus impostos".
"Ja prou de pagar el sou al Puigcercós i d'altres 'pájaros'"
El catedràtic Joan Sanmartí es dóna de baixa d'ERC "fart de desaprensius"

Carod i Puigcercós, en una imatge d'arxiu
¡A por ellos!
25 Comentaris
Carretero i Carandell eren de dretes. Ara aquest Sanmartí ja he llegit que és d'extrema dreta. Aviat els que marxin d'Esquerra seran nazis. I després potser caníbals.
El Dr. Sanmartí es un dels intel·lectuals més brillants i lúcids (i honrats) d'aquest país. És un dels nostres catalans universals. En aquests moments està a la universitat de Xicago desenvolupant recerca de primer ordre a escala mundial.
Aquest home te tota la raó. I això passa a tots els partits, però a Esquerra és veu agravat perquè Puigcercós viu com un rei de la política des dels 25 anys, quan ja era diputat al Parlament. Un vividor. Una vergonya.
Jo no he donat permis per publicar res, ni segueixo les passes de ningu. Espero una rectificacio immediata, les pertinents disculpes i l'eliminacio d'aquesta "noticia". Un minim de professionalitat els hauria de portar a contrastar les noticies que do
El gran drama són les llistes tancades i barrades, el gran regitzell de subvencions, etc. i per a canviar això no calia ni cal demanar permís a Madrid..
Per cert, si i aquesta ERC tant falsa s\'ensorra a les properes eleccions estaré molt content