L'excoordinador del Pacte Nacional pel Referèndum i exdiputat del PSC Joan Ignasi Elena, que avui ha estat interrogat com a testimoni pel Jutjat d'Instrucció número 13 de Barcelona, ha afirmat que el Pacte es va finançar a través d'aportacions de ciutadans particulars.
Elena, que no ha sabut contestar sobre el finançament específic de la pàgina web, ha declarat davant del jutge que mai van haver de demanar cap tipus de subvencions perquè els diners van ser suficients, segons han informat fonts judicials.
El Jutjat d'Instrucció número 13 de Barcelona investiga si aquesta plataforma va rebre subvencions públiques, si va servir també per impulsar el referèndum de l'1-O i si les despeses generades per la web "pactepelreferendum.cat" van anar a càrrec de la Generalitat.
En els darrers dies, el magistrat del Jutjat d'Instrucció 13, Juan Antonio Ramírez, ha pres declaració a altres testimonis, que han explicat que el web del Pacte Nacional no va tenir cap cost per l'administració.
Joan Ignasi Elena afirma que el Pacte Nacional pel Referèndum es va pagar amb donacions
El magistrat interroga l'exdiputat a la recerca de malversació

Joan Ignasi Elena
¡A por ellos!
14 Comentaris
Con el careto que usa ya paga. Freelance friki del Pruses.
#12 Joan Ignasi Elena, con la cara de chiste que tienes, cuéntanos otro. Que " el pacto nacional por el referendum se financió con las aportaciones de los particulares ". Me mmemme de risa. ¿ Pregúntale a Arturito cuánto recogió de aportaciones particulares para pagar lo del 9-N. Tontos somos, pero....TANTO !!. Macho, NO.
Los catalanes deben estar arruinados con tantas donaciones.
las apariencias no engañan, el ir limpico, el cambiar de ropica y no haber bajado peso ni volumen... pero si son cuatro días, para que vas a exprimirte el limón ==> traducción unos viven con más o con menos razones y otros sobreviven habiéndoselo o no buscado, con ingresos mínimos, con empleos precarios en duración, sueldo o ambos sin valor aña
Ahora dirán, es coña por lo que cualquier parecido con la realidad es pura coincidencia, que es fruto de una economía de guerra. Guerra que no guarra. Ducharse menos. Cambiarse lo imprescindible de ropa para hacer menos lavadores. Ponerse a dieta, bajando peso y volumen. Yo soy juez y pediría pruebas de todo ello. Lo ahorrado pel prucés. A veces