Publicitat
Política · 8 de Juny de 2019. 20:29h.

Joan Lluís Bozzo distingeix entre catalans i "espanyols empadronats a Catalunya"

El director teatral demana "alerta màxima"

Joan Lluís Bozzo distingeix entre catalans i "espanyols empadronats a Catalunya"

El director teatral Joan Lluís Bozzo, en una piulada a twitter, ha considerat que a Catalunya hi ha dos grups: els catalans i els “espanyols empadronats a Catalunya”, motiu pel qual ha demanat “alerta màxima”.  

“Que no ens enganyin. A Catalunya hi conviuen els catalans (que, siguin d'on siguin, estimen Catalunya) i els espanyols empadronats a Catalunya que volen eliminar la nostra llengua, cultura, símbols i llibertats, per entregar el país al Regne d'Espanya. Alerta màxima!”, ha escrit el membre de Dagoll Dagom.

Publicitat
Publicitat

141 Comentaris

Publicitat
#94 Fora colonitzadors, Catalunya, 12/06/2019 - 18:23

Normal, qualsevol català amb una mínima cultura sap que a Catalunya estem colonitzats per centenars de milers d'immigrants espanyols franquistes enviats a traïció per espanyolitzar-nos, alguns s'han integrat i son plenament catalans, altres, son uns fanàtics anticatalans racistes com els seus pares i avis franquistes.

#94.1 Tabarnés puro, Barcino, 17/06/2019 - 08:04

Otro hutu interahamwe... Unga, unga!!

#94.2 Purria Separata, Mollerussa, 19/06/2019 - 23:13

Claro que sí, campeón. Franquistas como los abuelos y padres de Puigdemón, Llach, Aragonés, Rovira, Comín,...

#93 pepe, andorra, 11/06/2019 - 15:51

por una España de todos, la escuela en español y Barcelona, autonomía.....

#92 pepe, andorra, 11/06/2019 - 15:30

ya esta el separata busca contratos publicos pq soy muy malo y nadie va a ver mis pestiños, dandose el pabulo para conseguir unas migajas del prespuesto aunque sea con mentiras, falsedades y pura propaganda totalitaria y supremacista. Aunque yo niego la mayor, Cataluña como tal es un invento y no existe, es solo el condado de Barcelona y algo mas.

#91 sid, Bcn, 11/06/2019 - 08:50

Un facha com trump, salvini o orban

#91.1 pepe, andorra, 11/06/2019 - 15:32

la comparacion es insidiosa y falsa como un euro de madera, orban, trump o salvini no venderian jamas a su pais por un plato de lentejas del tres por ciento ni dejan q su pais sea invadido por hordas de trabajadores extranjeros y sus familias haciendo dumping social y laboral, ni anteponen los intereses extranjeros a los suyos. No se parecen nada.

#90 Nitato, Navarcles, 10/06/2019 - 20:40

Jo tinc una definició semblant, hi han artistes, i llavors hi ha paràstics que li xuclen la mamella al poder a canvi de que vagi sonant el telèfon.