Publicitat
Política · 20 de Setembre de 2011. 19:01h.

Joel Joan: "Espanya ens maltracta"

Sobirania i Progrés porta a Brussel·les la lluita per la independència

Joel Joan: "Espanya ens maltracta"

Els membres de Sobirania i Progrés amb Ramon Tremosa i Raül Romeva

El director de l'Academia del Cinema Català, Joel Joan, ha assegurat al Parlament Europeu que Espanya "maltracta" Catalunya, durant la presentació del documental Spain's secret conflict de la productora britànica Endboard Productions.

"Que el món sàpiga com funcionem catalans i espanyols i de quina manera l'Estat ens tracta i a estones ens maltracta", ha indicat. "Volem que el món vigili, que estigui pendent de nosaltres", ha remarcat. "Tenir a Europa d'observadora i saber que el seu marc democràtic ens empara ens dóna força i ens treu pors", ha afegit l'actor.

Els eurodiputats Ramon Tremosa i Balcells (CiU) i Raül Romeva (ICV), conjuntament amb la membre de Sobirania i Progrés, Elisenda Paluzié, Miquel Strubell i Joel Joan, han assistit a l'acte. Paluzié ha denunciat la "manca de democràcia real que hi ha a l'Estat i que no permet l'exercici d'un dret fonamental com és el dret d'autodeterminació".

Tremosa ha destacat al seu twitter l'"èxit del passi avui al Parlament Europeu del documental britànic Catalonia, Spain's secret conflict: 60 assistents i diputats, Graham Watson inclòs".

El documental, en anglès, sobre la situació de Catalunya dins l’Estat espanyol ha estat seguit per Sir Graham Watson, dels Liberal Demòcrates britànics, i antic president del Grup ALDE (Liberals i Demòcrates), el tercer grup de la cambra; Stanimir Ilchev, diputat búlgar del grup ALDE; François Alfonsi, diputat cors del grup Verds-EFA (European Free Alliance) i Ana Miranda, futura diputada gallega del grup Verds-EFA.

Publicitat
Publicitat

44 Comentaris

Publicitat
#37 Ánchel, Huesca, 22/09/2011 - 17:29

¿Pero esto es en serio? Por favor, decidme que no. Qué vergüenza ajena...

#36 alicantino, alicante valencia españa, 21/09/2011 - 14:55

La foto no admite comentario, habla por sí sola. Alguna vez os tendréis que poner las pilas amigos catalanes para parale los pies a esta gentuza. Las mayorías silenciosas y los votos útiles a partidos ambiguos os van a llevar a la ruina. Joder si estos pillaran poder, no dejaban ni el solar

#36.1 Nin, Bcn, 21/09/2011 - 16:08

Pots escriure en valencià tranquilament, amigo valenciano. Ho dic pq no et sentis tallat de fer-ho, no fos cas que pensessis que no t'entendriem. Espero que no formis part de la majoria silenciosa valenciana que ja no sap què parlar per no quedar malament ves a saber on.

#36.2 Pocasoltes, Barcelona, 22/09/2011 - 20:03

Caray, qué lenguaje! pararles los pies! gentuza! partidos ambiguos! Quizás estarías más cómodo con un sólo partido, con personas uniformes, con el partido único. Uy, uy, uy..... así pensaban los seguidores de un tal Adolfo.

#33 MARC-SABATES.COM, BARCELONA CATALUNYA //*//, 21/09/2011 - 14:14

NO VOLEM SER UN PAIS OCUPAT , VOLEM , VOLEM , VOLEM L ' INDEPENDENCIA , VOLEM PAISOS CATALAN //*// .

#32 Jose Manuel, Madrid, 21/09/2011 - 14:05

Idea para un guión: Cataluña es un niño que se ha ido de casa porque sus padres no le comprenden, y lo que hace es echarse un amigo inglés muy mayor que odia a sus padres y le utiliza para atizarles. El final es que el niño se da cuenta de que fuera de casa no hay nada.

#32.2 Xa, Bcn, 21/09/2011 - 16:10

Esto te ha salido a ti solito o te lo han contado en el centro cívico los viernes por la tarde?

#32.3 Vicente, Barcelona, 21/09/2011 - 22:19

Yo creo que el final de la historia es que el amigo inglés acaba sodomizando al niñito catalán. Ya ha ocurrido otras veces. El niño se ha viciado y parece que le gusta repetir.

#31 Onofre, La Fullaca(Osona), 21/09/2011 - 13:15

Jo,pobre i vell pagés, voldría tenir un gendre com En Joel.Segur que sap trevallar molt bé la vinya! i treure llet de la mamella de les meves vaques.

#31.1 Kropotkin, Vic, 21/09/2011 - 13:53

Que razón que tiene... Solo hay que mirar al Joel para ver de que pie cojea...

#31.2 robertg, bcn, 21/09/2011 - 14:58

Català , sigues valent!
Catalunya independent!