Publicitat
Política · 16 d'Abril de 2018. 13:17h.

Junqueras defensa la independència "per la via pacífica"

El líder d'Esquerra afirma davant el jutge que "no s'ha dedicat un sol euro públic al procés"

Junqueras defensa la independència "per la via pacífica"

Oriol Junqueras

L'exvicepresident i líder d'Esquerra, Oriol Junqueras, ha defensat davant el jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena que "tinc dret a buscar la independència per la via pacífica".

Junqueras, que només ha respost a les preguntes del seu advocat, ha afirmat, segons aquest, que "no es va dedicar ni un sol euro del pressupost" al referèndum de l'1 d'octubre. "Convocar un referèndum no és delicte", ha afegit.

Llarena ha comunicat a Junqueras el seu processament per rebel·lió i per malversació. El jutge del Suprem ha fet el mateix amb Jordi Cuixart i Jordi Sánchez, que també estan acusats de rebel·lió. La declaració de Junqueras ha durat uns 40 minuts, i poc abans de les 11 ha començat la de Jordi Sànchez, que ha declarat durant una hora i mitja.

Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#20 Lo Joanot, Martorell, 16/04/2018 - 23:34

Via pacifica?
Romper un teritotio que lleva junto 2000 años?
Romper un estado desde una region que ademas la mayoria esta en contra?
Junqueras lobo con piel de cordero.

#19 Desadoctrinado, BCN, 16/04/2018 - 20:58

Porto a les manifes desde el 2012 i ara m’adono que ens han enganyat i que no es pot ser d’esquerres i nacionalista. Puc dir que si que es pot sortir de l’adoctrinament.

#19.1 Alejandro, Barcelona, 16/04/2018 - 23:21

Te felicito pues cuesta mucho salir de las sectas y el procés se ha convertido en eso, en una secta fanática, que no se cuestiona absolutamente nada.

#19.2 Lo Joanot, Martorell, 16/04/2018 - 23:36

Es dificil pero posible, de hecho la gente minimamente preparada va saliendo, ...............es mas dificil salir con prisas de IKEA.

#19.3 María del Mal, Santan City, 17/04/2018 - 08:11

Si n'hi ha gent que pot deixar les drogues, es també possible, tenir conciencia crítica i adonar-se de l'engany que supossa creure l'agitprop del procés.

#18 Alejandro, Barcelona, 16/04/2018 - 18:37


2º intento) Claro que "té dret a buscar la independència per la via pacífica"y dentro de la legalidad y el respeto a las leyes pero, Junqueras, el procés ni es pacífico ni legal.

#17 Albert, BCN, 16/04/2018 - 17:32

Lamento decir que no se puede crear una República porque la ley no lo permite, el pueblo no lo apoya, Europa no lo reconoce, No quedan empresas que sostengan la economía y para acabar estos políticos son lo peor de toda una generación. Ineptos y provincianos es decir poco. La tractoria profunda.

#16 modium, Moià, 16/04/2018 - 17:17

La independència per la via pacífica està recollida en la carta de la ONU, per la qual cosa el què fa españa és ignorar-la, però arribarà un moment que ens independitzarem com tots els països han fet, inclòs españa.

#16.1 Albert, BCN, 16/04/2018 - 20:53

Que ven mis ojos?
Es un pájaro?
Es un avión?
No! Es un brindis al sol!