Publicitat
Política · 23 de Juliol de 2022. 17:17h.

Junqueras diu que Dalmases és un maleducat

I que el judici a Borràs no és repressió

Junqueras diu que Dalmases és un maleducat

El president d'ERC, Oriol Junqueras, en una entrevista a Europa Press, fa referència a l'incident del diputat de Junts, Francesc de Dalmases, amb una periodista de TV3 i afirma que el comportament és "incompatible, no només amb un càrrec electe i públic, sinó també amb les normes d'educació més bàsiques de qualsevol persona”. Segons ell, a ERC és impossible que ningú no es comportés així, i si passés, "no és que hagi de dimitir del seu càrrec, és que hauria de sentir una profunda vergonyes des d'un punt de vista personal".

També parla de Laura Borràs i sosté que el seu cas “no té res a veure ni amb l'1-O ni amb el referèndum de l'1-O ni amb cap de les causes” que els va portar a la presó, i ha defensat la necessitat de complir amb el reglament del Parlament.

"Si això afectés un membre, militant o un càrrec electe d'ERC, tothom sap que ja s'hauria apartat. S'hauria apartat per si mateix, s'hauria apartat per no perjudicar les institucions i per no perjudicar el prestigi del conjunt del independentisme", ha sostingut.

Finalment, davant la negativa de Junts a participar a la taula de diàleg, assenyala que “no se m'acut cap raó per deixar de defensar els nostres drets i els drets del poble de Catalunya en tots els àmbits possibles”.

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#16 pepe, andorra, 25/07/2022 - 11:59

y este señor q tan de buen año esta ¿Quién es y pq habría de importarle a alguien lo q diga?

#15 MANUEL, Terrassa, 25/07/2022 - 09:49

Junqueras en Dalmases potser és mal educat, però de moment no es dedica a fer de GURU de cap secta. Ni ha parlar com els Guru/capellans que diuen una cosa perquè se n'entengui un altra. No sé si a més d'estar a Roma també vas passar una temporada a Delfos , per veure com enredaven els grecs.

#14 Oriolgután, Marbella , 25/07/2022 - 08:39

La verdad es que Culo Bonito y Oriolgután son dos caras de la misma moneda, vividores que se aprovechan de la credulidad de "idiotas" para su lucro personal. Mosén Junqueras un hipócrita redomado y Dalmases un tío zafio y ordinario, machista y bocazas pero los dos son sinvergüenzas profesionales que han hecho del proceso su trabajo.

#13 Marcial Heredia, en tierra de cuñaos, 24/07/2022 - 22:30

Es verdad, ni saluda. Además, tiene la desagradable costumbre de agarrarte por la muñeca y gritar como un poseído. Y los golpes que da a las paredes, no dejó ni rastro de gotelé en TV3.

#12 JOSEP, Reus, 24/07/2022 - 09:53

Buenos dias Mossen Oriol, ¿y tú que eres?, una persona que ha calentado masas que nos ha hecho creer que la independencia era real y después sales en los medios y dices que ahora la aparcas hasta 2030, eres un botifler.
ERC es la que menos quiere la independencia, se ha visto claro.
Lo digo yo, que soy indepe, uno que reconoce el engaño

#12.1 Aladroque, Mastia, 24/07/2022 - 12:28

Lo acojonante es que te lo llegases a creer.

#12.2 JOSEP, Reus, 24/07/2022 - 14:14

En respuesta a Aladroque, eres un mal educado:
- yo voy de cara, tu té escondes con un seudónimo, yo doy nombre y población
- expongo en público mi error, tú te has equivocado muchísimo mas que yo en la vida, con este comentario lo has demostrado
- eres inculto, mira como escribes y NO te darás cuénta, no dás mas de sí.

#12.3 Aladroque, Mastia , 24/07/2022 - 15:59

Josep,ahora sí que entiendo como te lo llegaste a creer.
Feliz día.

#12.4 Josep, Barcelona, 24/07/2022 - 21:03

#12.2

JOSEP, Reus, 24/07/2022 - 14:14
...
"- yo voy de cara, tu té escondes con un seudónimo, yo doy nombre y población"
JAJAJAJAJAJAJA!!!!!!! en Reus hay unos 5000 "Josep" según Idescat

"- eres inculto, mira como escribes y NO te darás cuénta, no dás mas de sí"
JAJAJAJAJA!!!!! 4 faltas en una línea

#12.5 Aladroque, Mastia, 24/07/2022 - 22:42

Cuídate y que tengas una pronta recuperación.

#12.6 Gus, Cornella, 25/07/2022 - 07:12

Creo que nunca había visto a nadie ponerse así a la defensiva por tan poco, carai con los indepres, que susceptibles