Publicitat
Política · 27 de Gener de 2021. 18:53h.

"Junqueras és un personatge tòxic"

Joaquim Coll, historiador: "ERC hauria de desempallegar-se del seu lideratge"

"Junqueras és un personatge tòxic"

L'historiador Joaquim Coll ha afirmat en una entrevista al canal de Youtube de Xavier Rius que el president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras "és un personatge profundament tòxic" per "aquesta via mística que té".

Coll ha destacat que "l'inventor de l'independentisme màgic és Junqueras" i, en aquest sentit, ha recordat la frase de "doneu-me 68 diputats i declararé la independència" o quan "pretenia paralitzar l'economia catalana." Esquerra hauria de desempallegar-se del seu lideratge", ha sentenciat.

També ha manifestat que "és bastant patètic escoltar Junqueras" quan diu que el seu pas per la presó és "un peatge" per arribar a la independència. "Aquesta via mística és molt perillosa" perquè, segons ell, demostra "una falta de racionalitat que pot acabar justificant qualsevol cosa".

Finalment, l'historiador ha assenyalat que "Junqueras està en la rectificació de la seva estratègia davant de Junts", però ha criticat "aquesta incapacitat per reconèixer que es van equivocar" i que "van atemptar contra la societat catalana" perquè "la van dividir profundament".

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#25 Ojotuerto, Calafell.TAB, 29/01/2021 - 09:54

En la Catalunya Catalana, este personaje ha sido ( como los empleos del Cuqui). Funcionario de carrera Municipal (a nivel Estado) Vicepresident . Politico, Historiador, escritor, Ministro de Economía (8 sg) , Profesor Universitario, Profesor voluntario en la carcel. La Corts dels Miracles. El retable de les Maravellas.

#24 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 29/01/2021 - 02:03

La gran avantatge que tenen els temerosos de Deu com ell es que les seves supersticions i superxeries els hi permeten cometre tot tipus de vileses, perversitats i atrocitats per despres alliberarse cinicament de qualsevol responsabilitat moral i legal a traves del delirant conjur de la confesio.

#23 Yo, Tres Cantos, 28/01/2021 - 18:38

Lo dicho por algún comentarista: el mejor presidente de CT fue Franco, que la convirtió en avanzadilla de España, a pesar de esta pandilla de corruptos y enajenados que son sus clases governantes

#22 Marta, Girona, 28/01/2021 - 13:43

Aquesta persona no és un polític. Es un líder de secta.

#21 estelada, bandera d'onan, santuari del bolardo caigut, 28/01/2021 - 12:36

A mi el que mes hem fascina del catamito de montserrat es que sense haver-ho demostrat hi ha qui el considera tot un erudit.