Publicitat
Política · 26 de Novembre de 2014. 11:49h.

Junqueras: ni sí ni no

“Hem de buscar la fórmula per sumar més”

Junqueras: ni sí ni no

Oriol Junqueras

El president d’Esquerra, Oriol Junqueras, que a diferència de la setmana passada ha intervingut en la sessió de control, ha evitat valorar la conferència del president Mas d’ahir i l’ha emplaçat a assistir a la conferència que pronunciarà dimarts vinent.

Mas tampoc no ha confirmat la seva presència perquè “sóc president de la Generalitat” i ha de consultar l’agenda, però en to irònic li ha retret que “no sé quina pregunta m’ha fet”.

Junqueras ha aprofitat els dos minuts del seu torn per dir només que “hem de buscar la fórmula per sumar més”. “La fórmula que permet no sumar una quanta, sinó quanta més millor”, ha afegit. “En això ens trobarem”, ha insistit, però no ha donat el vistiplau a una llista conjunta.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#8 Héctor, Barna, 26/11/2014 - 13:31

¿Por qué una indepen no puede hacer un 69 con su novio extremeño? Porque no le gusta la lengua española.

#7 BEJOTA, bcn, 26/11/2014 - 12:47

TANTO POR CIENTO DE INDEPENDENTISTAS SOBRE EL TOTAL DE POSIBLES VOTANTES 9N: 28,40% (menos de uno de cada tres posibles votantes) TANTO POR CIENTO DE INDEPENDENTISTAS 9N SOBRE LA POBLACION TOTAL CATALANA: 23,85% (menos de un catalán por cada cuatro) OSEA, CONTANDO ELLOS LOS VOTOS

#7.1 ambaixadorCAT, UK, 26/11/2014 - 12:53

tant per cent d'unionistes sobre el total de votants 9N: 1,6%. Tant per cent d'unionistes sobre la població total catalana: 1,3%

#7.2 pedrorepublik, barcelona, 26/11/2014 - 19:57

Amba company, ¿ que para cuando la DUI? ¿ Y las plebiscitarias?
Ah no calla que la independencia vendrá sin que se den cuenta en España. Cachis, si es que sois más listos los catalanes.
Piensa en el nik que te pondrás cuando definitivamente acabes con el pacto fiscal en un estado federal.

#7.3 ambaixadorCAT, UK, 27/11/2014 - 10:27

#7.2

pedrorepublik,
suposo que les plebiscitàries seran a principis de l'any que ve i la DUI a finals del 2016.

#6 la questió: sumar o restar?, CAT, 26/11/2014 - 12:25

La questió és: la llista única, suma suports o resta? Jo crec que resta. Si ERC va de braçet amb CiU perdran molts vots cap a les CUP, que ja han dit que no aniran a aquesta llista.

#6.1 ambaixadorCAT, UK, 26/11/2014 - 12:32

llavors que la llista pacti coses amb la CUP. La suma total de vots independentistes és un joc de suma zero, per tant la llista ni suma ni resta, simplement dona força al procés.

#6.2 pedrorepublik, barcelona, 26/11/2014 - 19:59

Amba, suma, suma! Suma hasta que te salgan al menos 4 millones de votos al SI-SI. Que vamos ya se pueden clonar los de pueblo porque si no, no llegáis.

#6.3 ambaixadorCAT, UK, 27/11/2014 - 10:27

#6.2


veient que no s'entén el concepte "suma zero", el que vull dir és que en el moment de votar hi haurà un número concret de vots independentistes, i aquest número no canviarà pel fet que hi hagi llista única o no. No obstant, la llista donarà força al procés.

#5 Pepe, Barcelona, 26/11/2014 - 12:24

M'encanta veure com el separatisme es va enfonsant...

#4 emili, girona, 26/11/2014 - 12:16

anem a veure, he votat tant a CiU com a ERC quan ha calgut. vull la independència pel meu país, i és evident que les forces polítiques s'han de posar d'acord per aconseguir-ho. que collons espereu? deixeu-vos de partidismes i collonades i feu via. i el mateix dic a ANC i OMNIUM

#4.1 EMILI, Girona , 26/11/2014 - 14:39

els negatius son perquè no voleu la independència o teniu una millor via per a accedir-hi? perquè si és així la podriu exposar no?

#4.2 ambaixadorCAT, UK, 26/11/2014 - 17:25

#4.1

EMILI,
no sé, jo penso igual que tu i també em rebenten a negatius. Espero que si provenen d'independentistes, no sigui un gruix representatiu. Estic segur que en Junqueras acabarà entrant a la llista única i serà tot un èxit.

#4.3 Fiu, bcn, 26/11/2014 - 23:45

collons en un diari espanyolista que més voleu?

#4.4 ambaixadorCAT, UK, 27/11/2014 - 10:28

#4.3

Fiu,
també tens raó.