Publicitat
Política · 4 de Juny de 2016. 11:06h.

Junqueras: “no demanem que s'aprovin els Pressupostos”

El vicepresident es conforma amb “que es puguin debatre al Parlament”

Junqueras: “no demanem que s'aprovin els Pressupostos”

Junqueras, a RAC1

El vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, en declaracions al Via Lliure de RAC1, ha assegurat que “no demanem que s'aprovin els Pressupostos. Estem demanant que es puguin debatre al Parlament”.

"Entenc que podem tenir diferències sobre l'estratègia, però és compatible amb seguir assegurant una majoria independentista”, ha recordat. A criteri de Junqueras, les diferències amb la CUP són “més una qüestió de visió política, de confiança política, d'aplicació del full de ruta”.

“Els partits votaran l'esmena a la totalitat dels Pressupostos per raons diferents però el resultat serà que no es podran debatre”, ha lamentat el també president d’ERC.

"Els Pressupostos representen el 'mainstream' del país i tenen un cert marge de maniobra pel millor context econòmic”, ha recordat. També ha advertit que “hem accelerat el desplegament de l’Agència tributària. Si no s'aproven els pressupostos, no podrem seguir aquest ritme”.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#13 Prudenci, Sabadell, 05/06/2016 - 10:03

Quina pena d'individu

#12 Jose Luis , Vila-seca, 04/06/2016 - 15:17

Pobrecillo. Si es que parece hasta buena persona y todo.

#11 Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU, EL VALLES ORIENTAL. UN DE SOL NO PAS DOS, 04/06/2016 - 15:05

Diuen males llenguas que Junqueras recorda a un Programa de Tele-5 , cuan diu algu a LA CUP .. DIU .. ¡ SALVAME ! ¡ SALVAME ! .. Suplica que lo Salve SALVAME CUP i els de LA CUP Se fan los sordos no escolten EL SALVAME DE JUNQUERAS ha ha ha ha

#11.1 Jordi B. R., L'H, 04/06/2016 - 17:29

Josep estic convençut que tens moltes virtuts, però els acudits .......deixa'ls.

Et faré la competencia però, C's em recorda el programa de Bertín Osborne, perquè es vol fotre a casa de qui sigui gratis, i qui diu la casa diu al llit, per poder tenir butaqueta

#10 Carlos Gomez, Bcn, 04/06/2016 - 13:56

TV3 i l´emisora del conde geperut ja fa temps que s´han transformat en uns propagandistes monografics del humor mes grotesc d´aquesta banda dels hemisferi nord.
Ja poden agafar.ho tot i anarsen a tomar pel cul, cul, cul, cul.....com diuen els de Oques Grasses.
I que enviin una postal desde alla.

#9 nedland, Roses, 04/06/2016 - 13:47

Es passen la vida intentant distorsionar la realitat per manipular l opinio popular...junqueras que no som tant tontos com tu voldries..donant arguments rebaixats i infantilitzats no podreu disimular el desastre que teniu com govern

#9.1 Jordi B. R., L'H, 04/06/2016 - 17:32

La teva opinió sobre el govern és qüestionable.

El que sí és inqüestionable és que Espanya segueix sense govern sis mesos després i tot sembla indicar que com a mínim tres mesos més....AIXÒ SÍ QUE ÉS UN DESASTRE, a ulls de tothom i no de tu i uns quants més

#9.2 cap gros, palamos, 04/06/2016 - 19:17

Podem donar llisons, eleccions cada dos per tres a cat, candidat (Mas)amagat sense participar debats (frau democratic), al final pressident puigdemont q no el coneix ningu,desgovern supeditat a la cup (volen q Eur. ens sjudi anant de la ma d aquests)...4 anys fent el burro perduts...patetic