La presidenta del Grup municipal de Junts per Catalunya a Barcelona, Elsa Artadi, ha proposat aquest divendres que l'Ajuntament de la capital catalana reclami a la Fiscalia General de l'Estat que investigui les declaracions de l'excomissari José Manuel Villarejo que vinculen el CNI amb els atemptats del 17A a Barcelona i Cambrils.
"Junts per Catalunya ho defensarà amb una proposició a la Comissió de Presidència i Prevenció i Seguretat, que també reclama la creació d'una Comissió d'Investigació al Congrés per investigar les relacions entre l'Imam de Ripoll i els serveis secrets espanyols i les possibles responsabilitats d'aquests i altres estaments estatals en la comissió dels atemptats", ha explicat la formació a través d'un comunicat.
Artadi ha assegurat que "si volem estar al costat de qui ha patit, acabar amb les teories de la conspiració hem de saber la veritat", i ha denunciat que "hi ha massa gent que no vol que se sàpiga la veritat".
@elsa_artadi sobre les declaracions de l'excomissari Villarejo: "Volem saber què ha fet l'alcaldessa Colau per ajudar a les víctimes del 17-A i 18-A. Si volem estar al costat de les víctimes el govern municipal ha de treballar per esclarir el que va passar." pic.twitter.com/Y0PVsyQ22Q
— JuntsxCat Barcelona (@JuntsxCatBCN) January 14, 2022
La presidenta del Grup municipal de Junts per Catalunya a Barcelona ha criticat l'actuació de l'alcaldessa Ada Colau. "Volem saber què ha fet govern, què ha fet Colau per ajudar les víctimes, per acabar de tancar el dol i per fer-nos sentir segurs a la ciutat", ha manifestat.
"Per què no es vol saber la veritat? Qui té por que se sàpiga la veritat? Si no tens por investiga i s'acabaran les teories conspiratives", ha afirmat Elsa Artadi.