Publicitat
Política · 12 de Juliol de 2016. 19:47h.

Junts pel Sí intenta salvar la legislatura

La formació adverteix la CUP que votar la moció de confiança és donar suport als Pressupostos

Junts pel Sí intenta salvar la legislatura

Roger Torrent

El portaveu adjunt de Junts pel Sí, Roger Torrent, ha avisat la CUP que hi ha un “vincle molt estret” entre la qüestió de confiança al president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i l'aprovació dels Pressupostos.

 

“La qüestió de confiança ha de servir per recuperar l'estabilitat parlamentària que es va trencar amb la negociació dels pressupostos del 2016 i, per tant, és obvi que va lligada als pressupostos 2017”, ha afirmat Torrent.

El portaveu adjunt de Junts pel Sí ha expressat que “volem deixar molt clar el marc de compromisos que implica la votació de la moció de confiança per evitar la situació que vam tenir fa unes setmanes amb la negociació dels pressupostos”.

 

En la mateixa línia s'ha expressat el Govern, que també ha vinculat la qüestió de confiança amb l'aprovació dels comptes de la Generalitat. La consellera de Presidència i portaveu de l'Executiu, Neus Munté, ha afirmat que “cal vincular el contingut de la qüestió de confiança amb les eines que ens permetin tirar les fites del full de ruta”.

 

Per la seva banda, el vicepresident del Govern, Oriol Junqueras ha dit en una entrevista a Catalunya Ràdio que “entenem que les dues coses, inevitablement, aniran lligades”, ha insistit Junqueras.

 

Mentrestant, la CUP ho entén d'una altra manera. El diputat Albert Botran ha afirmat que “nosaltres entenem que la qüestió de confiança no va lligada al tema dels Pressupostos”, en tot cas “està lligada al mandat democràtic del 27-S i a la declaració del 9-N”.

Publicitat
Publicitat

2 Comentaris

Publicitat
#2 Carlos Gomez, Bcn (Valencia Nord), 13/07/2016 - 02:30

I tot aixo de canviarli el nom als militants del sindicat del crim pel de asociats vol dir que ara ja seran tots a l´hora els que ens robaran ?

Perque es volen asociar ara els mateixos que han deixat el pais mes tieso que el gos d´un iogui ??

Tot aixo te molt mala pinta.

#1 Carlos Gomez, Bcn (Valencia Nord), 12/07/2016 - 21:02

A qui mes l´intersa que la mocio de censura acabi amb l´esperpentic interinat de l´ujier de Girona es a mossen Junqueras
Per primera vegada ERC superaria al sindicat del crim i ell es podra proclamar emperador d´aquell pais imaginari que el fa plorar d´ansietat devant els microfons de la nostre Moni