Publicitat
Política · 13 de Juny de 2020. 11:36h.

JxCat, ERC i la CUP, contra els comerciants de la Meridiana

Veten una sol·licitud de compareixença per informar dels “perjudicis” que provoquen els talls de trànsit

JxCat, ERC i la CUP, contra els comerciants de la Meridiana

JxCat, ERC i la CUP han impedit amb els seus vots en contra la compareixença al Parlament de Jesús Mir, en representació de la Unió de Comerciants del Passeig Fabra i Puig, perquè expliqués els perjudicis que els talls de trànsit a la Meridiana provoquen a comerciants, restauradors i hotelers.

La sol·licitud de compareixença davant la Comissió d’Empresa i Coneixement, formulada per Ciutadans, ha comptat amb els vots favorables d’aquests, del PSC i del PP, però els partits independentistes s’hi han oposat.

La protesta independentista va tornar a l'avinguda Meridiana de Barcelona el passat 22 de maig, malgrat el coronavirus, quan els CDR van decidir tornar a tallar el trànsit perquè "la millor manera de defensar els nostres drets és exercint-los”.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#9 Lluch, Barcelona, 14/06/2020 - 01:43

Los de la cup también, pero de verdad que estos niños de papá todavía engañan a alguien?, un partido lleno de hijos de altos cargos de la generalitat y de los caciques de la cataluña profunda que van de pobretones y revolucionarios cuando son todo lo contrario.

#8 BJMR, Bilbao, 13/06/2020 - 20:59

Aprieten, aprieten, y sigan apretando, que la salida de SEAT está más cerca de lo que se imaginan, y todo ese clima ayuda mucho a la hora de tomar las decisiones. Porque ya se sabe, donde no hay seguridad....................., pongan lo que ustedes quieran para terminar la frase de manera razonable y verán que todas las opciones son negativas.

#8.1 BCN, BCN, 14/06/2020 - 10:10

... se creen tan superiores al resto del mundo que piensan que la huida de empresas no va afectar. ¡Qué ciegos!

#7 Rasca, Castelldefels , 13/06/2020 - 15:42

Como se nota que estos impresentables tienen la barriga llena...GENTUZA

#7.1 Marcos Aurelio V. Esteve, En algún lugar del Baix Llobregat, 13/06/2020 - 18:22

Las bolsas de más abajo o se descargan en casa o si se contratan dichos servicios de vaciado, pues más barato cuanta más crisis haya.

#6 Folklore , Barcelona, 13/06/2020 - 15:04

JxCat, ERC, CUP en contra del DRET a la lliure circul.lació dels ciudadans que treballen, paguen impostos i aporten riquesa, a favor de quatre tronats i pringats de la Meridiana fabricats per entorpir la bona marxa i circul.lació d'un "pais" folklòric de 1714

#5 jvcs, barcelona, 13/06/2020 - 13:33

¿De que se asombran? el nazismo cuando tuvo el poder empezo igual primero silenciar el parlamento y posteriormente disolución de la oposición de los partidos politicos.
Vimimos bajo una dictadura con cara de esponja , que va absorbiendo via calers el silencio si aumentan las protestas contra ellos , no podran tapar la realidad y la democracia vence