Publicitat
Política · 30 d'Octubre de 2012. 15:07h.

La campanya de la Generalitat ha costat "271.000 euros"

Homs diu que el Govern la mantindrà, ja que "s'ajusta a la llei"

La campanya de la Generalitat ha costat "271.000 euros"

Imatge de l'anunci

El portaveu del Govern, Francesc Homs, ha defensat la legalitat de la campanya institucional de la Generalitat per promoure la participació en les eleccions i ha deixat clar que la mantindrà fins que la Junta Electoral Provincial de Barcelona dictamini.

Homs ha explicat que aquesta campanya ha costat "271.000 mil euros" el que suposa "100.000 menys que fa dos anys" i ha estat elaborada per l'empresa Imagina. El portaveu ha defensat la "legitimitat" del Govern en elaborar aquesta campanya que "s'ajusta a la llei, i contingut n'hi ha per a tots els gustos i colors".

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#7 Cigronet, SFG, 31/10/2012 - 11:46

I què ?? Aquests diners ja ens els detreuran a les properes retallades. Apa, babaus, aneu votant CiU que ells us portaran el pa a taula.

#6 -emilio, a, 30/10/2012 - 18:22

cuando la Junta Electoral se pronuncie y mande retirar esa campaña de propaganda electoral que en teoria tenia que ser Institucional esos videos se convertirán en 270 mil euros tirados a la basura, estarán contentos los patriotas de Ciu.

#5 Eduardo González Palomar, Manlleu, 30/10/2012 - 18:07

¡Destinar esos 271000 euros de la campaña institucional a Sanidad no solo es legal sino que además salva vidas!

#3 Kropotkin, Vic, 30/10/2012 - 16:10

A eso han dedicado los primeros 271.000 euros por receta... Muy bien. Asi se avanza hacia la justicia social... Jua, jua, jua,...

#3.1 don Pelayo, Barcelona, 30/10/2012 - 18:09

Y la pasta que se gastaron en pagar buses, bocadillos, pancartas y esteladas...y los pastones que le pagan a la Forcadell y a Omnium cultural o a sus voceros de Tv3 y Catalunya Radio para sembrar la opinión mayoritaria separatista.
En cambio...no hay dinero para medicamentos o profesores.

#3.2 Enric, Barcelona, 30/10/2012 - 18:31

#3

tampoc no ens deixareu fer eleccions? Els milions de subvencions al PP/FAES i altres fundacions són robar o no? Aquestes no et fan mal? Són milions d´€, no xavalla en comparació en una campanya institucional
http://www.tercerainformacio n.es/spip.php?article27649

#3.3 Kropotkin, Vic, 30/10/2012 - 20:03

Enric: Mira cimpático, lo que hagan el PP o la FAES se lo preguntas a ellos. Ni tengo nada que ver con ellos ni me caen bien que digamos. Eso del "y tu más" no cuela. El que haya otros chorizos en el mundo no evita que vosotros seais unos chorizos tambien. ¿Vale?

#2 Enric, Barcelona, 30/10/2012 - 16:05

#1

Jacob
O fer un jeroglífic i posar la teva foto.

#2.1 Jacob, BCN, 30/10/2012 - 17:33

Jajaja al menos insultas con ingenio. Pero no serviría mi foto Enric, ya se sabe que los unionistas tenemos colmillos y no nos reflejamos en los espejos... ni en las fotos ;)

#2.2 Enric, Barcelona, 30/10/2012 - 18:25

#2.1

Jacob
Això és le que diu la Camacho i el PP dels partidaris al Dret a decidir i li suma les plagues bíbliques que arribaran. Però la teva foto tranquil que surtiria, que aquí no ens mamem el dit.

#2.3 Jacob, BCN, 30/10/2012 - 18:59

#2.2

Enric, perdona, me equivoqué contigo. Creía que eras de los que tenía sentido del humor, pero no, parece que eres de los enfuruñados que habla en plural mayestático como si representase a todo un pueblo. No te preocupes, en el bando españolista también existen de esos. En fin...