El dirigent del PSC, Miquel Iceta, en una piulada a twitter, ha denunciat que “la campanya publicitària de la Generalitat que avui comença no és institucional. És calcada a una de l'ANC. Cap al 27S”. La campanya de l’organització independentista tenia com a lema “estem preparats per construir el país de tots”.
En aquest sentit, el portaveu del Govern, Francesc Homs, també ha defensat en la roda de premsa posterior al Consell Executiu l’esmentada campanya institucional de la Generalitat -amb un cost de 1,3 milions d’euros- i el lema de la qual és “Preparats per fer una Catalunya millor”.
Homs ha manifestat que només es vol transmetre una "missatge d'esperança", però quan una periodista li ha preguntat si es referia a la crisi econòmica o al procés sobiranista ha negat cap vinculació. El també conseller de Presidència ha reiterat que només es tracta de transmetre un "missatge d'esperança" però "tocant de peus a terra”.
La campanya del Govern s'assembla a una de l'ANC
El cost puja a 1,3 milions d'euros

Imatge de les dues campanyes
¡A por ellos!
13 Comentaris
S'haurien de produir dimissions, primer per gastar diner públic en una campanya que no aporta res (ja sé que Catalunya és bonica i que cal tenir empenta per fer coses) i segon per plagiar-la d'altres (lema semblant a ANC i imatge de la noia utilitzada per un banc).
Sort que ja tenim a TV3 perque no ens enganyi nungu de fora.
Com a casa enlloc.
Tots els cales que calgui.
Segons per que NO HI HAN CALES
i esclar la CULPA DELS ALTRES
la mateixa historia de sempre
I a sobre mandrosos.
preparat per la llibertat de Catalunya després de 1.000 anys, sí, PREPARAT!
Llega a nosotros, de los oprimidos Martínez López de toda la vida; la nueva historia de los, 1000 años oprimidos, condados catalanes