Publicitat
Política · 5 de Gener de 2014. 09:48h.

La Casa del Rei descobreix la lentitud de la justícia

Rafael Spottorno recorda que "el sumari porta tres anys llargs obert"

La Casa del Rei descobreix la lentitud de la justícia

Els Ducs de Palma, en una foto d'arxiu

La Casa del Rei ha reclamat que es tanqui la fase d'instrucció de l'anomenat cas Nóos. Segons el cap de la Casa, Rafael Spottorno, això ha significat un "martiri" per a la institució.

Spottorno, en una entrevista a TVE, ha indicat que "cal confiar en la justícia. Nosaltres sempre hem respectat les actuacions del magistrat. I l'únic que reclamem és que acabi aviat. El sumari porta tres anys llargs obert".

"Entenc que s'han fet totes les diligències que s'havien de fer i penso que el senyor magistrat entendrà que està ja en condicions, així més o menys ho està anunciant als mitjans de comunicació, de tancar el sumari", ha remarcat.

Segons el diplomàtic, la Casa del Rei treballa amb "diverses hipòtesis", d'acord amb les conseqüències que podria tenir per als Ducs de Palma l'acabament de la instrucció del sumari.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#6 narcisa, no hi ha més cera que la que crema, 06/01/2014 - 13:48

ara també els hem de pagar les seves estàtues de cera?...

#5 Antonio, El Prat, 05/01/2014 - 22:28

Aquest de la casa reial no eren els mateixos que anaven dient alló de "la justicia ha de ser igual per a tothom"? Doncs que sàpiguin que la justicia per a laplebe és lenta, molt lenta i per a ells també ho ha de ser igual que per als demés! Quina barra! haver-s'ho pensat millor abans de robar

#4 luis, barcelona, 05/01/2014 - 17:55

Diu:
El sumari porta tres anys llargs obert.

Y lo que te rondaré
Ya que saben que somos tontos y con el tiempo se olvidara
¿Se acuerda alguien de lo de Millet?

#4.1 pep, manresa, 05/01/2014 - 18:51

quin Millet?...

ah, deus voler dir Pujol, Millet, Alavedra i Prenafeta.

#3 Jordi, Zaragoza, 05/01/2014 - 16:36

Estos dos sinvergüenzas deberían estar desde hace mucho tiempo en la cárcel..Como muchos otros.

#1 Kropotkin, Vic, 05/01/2014 - 11:27

Des del PP y C's defendemos la monarquía porqué lo dice la constitución...vale, son todos unos chorizos, pero al menos están a favor de la unidad de España y en contra de hacer referéndums.....nos importan las personas, nos importas tu...juas, juas

#1.1 Ferranbcn24, Barcelona, 05/01/2014 - 18:44

Desde ERC decimos ser de izquierdas y republicanos, por eso apoyamos los recortes neocon de ciu al estado de bienestar y hacemos nuestra la bandera cuatribarrada de los antiguos reyes de Aragon y condes de Barcelona.
Me voy a ver el ultimo modelito de la expoliada Pilar Rahola, en Tele5, juas juas!