Publicitat
Política · 31 de Desembre de 2020. 09:35h.

La Catalunya invisible

Retreuen la "invisibilització" dels constitucionalistes a Pedro Sánchez

La Catalunya invisible

Impulso Ciudadano, en un comunicat, denuncia que "una part de Catalunya és sistemàticament silenciada i ignorada ja no només pels nacionalistes, sinó ara també pel Govern d'Espanya".

"Les reivindicacions dels catalans que ens oposem al nacionalisme no han estat en cap moment ateses pel Govern de Pedro Sánchez ni pels partits que li donen suport", consideren.

Impulso Ciudadano exigeix al govern espanyol que garanteixi "el respecte a la Constitució i a la llei com a pas previ a qualsevol negociació política". També "rebutjar qualsevol mesura de gràcia que no impliqui reconeixement de la responsabilitat en què es va incórrer, renuncia a les vies unilaterals, acatament a la Constitució i reconeixement de la pluralitat de Catalunya".

"A reconèixer de manera explícita la tasca dels que en circumstàncies difícils vam defensar a Catalunya la Constitució, la llei i el manteniment de Catalunya en el projecte comú espanyol i europeu". "Atendre, en definitiva, les reivindicacions dels catalans no nacionalistes i posar fi a la seva invisibilització", sentencien.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#7 Doctor, Barcelona, 31/12/2020 - 17:54

Nunca ha habido un partido de izquierdas en Cataluña que no haya estado subordinado a los nacionalistas. Y el mejor ejemplo es la actualidad, PSC y Podemos, cuyos dirigentes cuando se enfadan, emigran a ERC, o hasta JxCat como el Dante Facchini

#7.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 01/01/2021 - 12:34

Normal. En ERC es mas fàcil pillar algun puesto en algún chiringuito financiado con nuestros impuestos.

#6 Telamarinera , Vng, 31/12/2020 - 12:39

Habremos de ser catalanes indepes de cultura castellana para que
en Madrid se enteren?... si molestamos, nos lo digan y nos vamos..temporalmente , hasta que nos llamen.
El discurso de Sanchez, un insulto.

#5 Luigi., Barcino, 31/12/2020 - 12:31

Sánchez aplica el principio según el cual,los enemigos de mis amigos son mis enemigos.Y en eso andamos.

#4 Joel, Bcn, 31/12/2020 - 12:11

Efectivament, els fantasmes són invisibles....

#4.1 Chris, Lleida, 31/12/2020 - 13:44

No es una norma general; yo he visto uno dar un discurso de año nuevo hace poco en una farmacia y te aseguro que es difícil no verle.

#4.2 Neferu, Barcelona, 31/12/2020 - 13:53

Espera a que los ciudadanos podamos volver a la normalidad. No os vamos a dejar pasar ni una. Ahora no hacemos nada porque por civismo no podemos salir a la calle pero, espera a que lo podamos hacer sin miedo al contagio.Y mucho ojo con el 14 de febrero.

#4.3 soloesmiopinion, Tabarnia, 31/12/2020 - 17:56

¿Donde estás Joel? No te veo.

#4.4 Joel, Bcn, 31/12/2020 - 19:54

#4.3.

Darrera teu, home.....
Feliç.Any sense acritud....!!!

#4.5 Soloesmiopinion, Tabarnia, 01/01/2021 - 12:37

Imposible. Cuando discuto con un indepe, siempre lo hago protegiendo mi espalda contra la pared por si acaso, ja, ja. Bon any!

#4.6 Decebut, bcn (tbn), 01/01/2021 - 19:38

Serà en una altra part. Perquè el que és per aquestes rodalies, t'asseguro que gaudeixen d'una visibilitat desproporcionada.

#3 Chris, Lleida, 31/12/2020 - 11:06

Este es uno de los motivos por el cual no puede haber PSC en la generalitat por parte de los no nacionalistas estas siguientes elecciones. Nos hace partícipes del problema de fondo que ha azotado esta parte del país en décadas.