Publicitat
Política · 26 de Juny de 2019. 09:30h.

La Catalunya oprimida es relaxa

Josep Maria Mainat: "eixamplament de la base o unilateralitat?”

La Catalunya oprimida es relaxa

El productor televisiu, Josep Maria Mainat, va penjar una fotografia a les xarxes el passat 23 de juny on se’l podia veure descansant en una piscina amb el mar mediterrani de fons. Mainat va formar part de les llistes electorals de JxCat. "Aquí, a Sant Feliu, meditant si ens convé més l'eixamplament de la base o la unilateralitat...", va escriure el també membre de la Trinca al respecte.

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#27 Neferu, Barcelona, 27/06/2019 - 13:27

¡¡Pobre hombre cómo lo tiene de oprimido esta España tan parecida a Turkía!! Yo de verdad que entiendo que se quieran separar de esta España que aunque quemen la bandera nacional, su Constitución y se caguen en ella las veces que quieren, esta España tenga la osadía de permitirles tener los coj. en remojo en una piscina en el Mediterráneo

#26 Maribel, Tarragona, 26/06/2019 - 20:14

La Complanta dels Burgesos Oprimits

https://www.youtube.com/watch?v=340sc9d3iuU

#25 Juan, Barna, 26/06/2019 - 19:29

Tipos como este van a realizar una revolución?? si en Casa Fuster y de Gin Tonics, menudo perla

#24 El Sifoner, Castelló, 26/06/2019 - 17:09

Ey, algunos campos de Lerida sin poder regar y este malgastando agua. Visca la revolucio dels burgesos.

#23 Ribes, Hospitalet, Tabàrnia, 26/06/2019 - 16:27

Pels que tant critiqueu el Mainat: aquesta piscina fa tota la pinta de ser pública, vull dir, d'haver-se pagat amb els diners públics que han finançat tota la vida a aquest impresentable.

#23.1 Jordi BR, L'H, 26/06/2019 - 17:41

Aquest senyor que pel que sembla no et cau bé, ha fet sobretot els calers produïnt programes de tota mena per tots els canals de televisió. Lo dels diners públics una nova fake, que alguna cosa queda

#23.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 26/06/2019 - 22:59

Calla, calla, que en la foto se ve claramente la crisis humanitaria que sufrimos en Catalunya según el Govern indepe. La patera la han sacado de plano para no herir a los corazones más sensibles.

#23.3 Tabarnes puro, Barcino, 26/06/2019 - 23:04

Jordi, que defiendas y no se te caiga la cara de vergüenza con todo lo que está pasando (el tipo este de la piscina, los polvos del Ribó, el espectáculo y la inutilidad de la Gene que anda sin presupuestos e incapaz de aprobar una sola Ley...), dice mucho de tí y de los que todavía creéis en la estafa que han montado esta banda. En fin.

#23.4 Neferu, Barcelona, 27/06/2019 - 13:41

Jordi. ¿ Afirmas que ni la Trinca ni la productora de este tipo no ha recibido subvenciones? Chico, ponte al día porque la frase de este Sr. de "me cago en España y en su justicia" no la difundió de forma gratuita. Sé que sabes que sí ha estado muy bien subvencionado pero tu política inedepen NO es decir la verdad.