Publicitat
Política · 9 de Setembre de 2014. 16:31h.

La CUP augura la desaparició de CiU

Si el Govern no convoca finalment la consulta

La CUP augura la desaparició de CiU

Una imatge del diputat de la CUP al Parlament, Quim Arrufat

El diputat de la CUP, Quim Arrufat, ha augurat la desaparició de CiU en el cas que el Govern es faci finalment enrere amb la consulta o no desobeeixi el Tribunal Constitucional (TC).

Arrufat ha admès, a pregunta d’e-notícies, que veu “discrepàncies” en el si de l’executiu sobretot “aquest estiu” -en al·lusió previsiblement a l’opinió del conseller Vila- però ha assegurat que la federació “pot desaparèixer com a partit”.

“Qui no doni suport a la consulta no tindrà mai més suport popular”, ha afegit. “Cap pas enrere serà acceptat”, ha advertit a la federació nacionalista.

Per això també ha fet una crida a “una mobilització massiva” per la Diada -fins i tot ha demanat “tothom a Barcelona"- per pressionar el Govern.

“A dos dies de l’Onze de Setembre em costa de veure el Govern amb prou força per desobeir el TC”, ha reconegut, però alhora ha expressat que “no tinc el menor dubte que la mobilització per la Diada pot ser decisiva”.

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#17 pep, manresa, 10/09/2014 - 14:03

i ara, esteu equivocats, CiU és com les empreses del sector de la construcCiÚ i com els calés que fa 34 anys que ens manguen... mai no despareixen, només es transformen, canvien de país, de banc, de número de compte i de nom.

#16 Lluís, Moià, 10/09/2014 - 09:10

Si el Barça no s´adhereix avui mateix al dret a decidir, o sigui abans de les 12 d´aquesta nit, perderà la seva ànima i després d´això ja mai més serà el què va ser. A partir d´ara serà un club més i no pas més que un club. Ara bé, d´aquesta directiva poca cosa es pot esperar de bo.

#16.1 Fot els peus a terrea, home!", Girona, 10/09/2014 - 16:33

Amb el logo "Qatar foundation" a la samarreta, millor que s'adhereixi a Al Qaeda FC.

#15 jaume, bcn, 09/09/2014 - 23:46

Si ciu desaparece no se pierde nada.....al reves......se ganaria mucho porque desapareceria una mafia

#14 pep, manresa, 09/09/2014 - 20:09

els de CiU ja fa molts anys que caben en un taxi... perdó, volia dir en un Audi8. Per cert, el Molt Honorable Xoriço ja l'ha tornat, l'Audi8?. Ho pregunto, més que res xq veig que encara guarda una dotzena de Mortadelos, tot i ser l'unic català que no els ha pagat mai.

#13 Jordi Romaguera, L´Hospitalet de Llobreg, 09/09/2014 - 19:50

CiU i CUP ens roban!

#13.1 Joan, Joanetes (La Garrotxa), 09/09/2014 - 20:01

Fals Jordi Romaguera, abans de posar-te la disfressa d'una persona de la categoría d'en Romaguera autèntic, fes un curset de català. Al menys les faltes no et delataran, impostor!

#13.2 Jordi Romagosa, L'Hospitalet de Jerusalem, 09/09/2014 - 20:10

el Netanyahu, en canvi, no ens bombardeja, vull dir de moment.

#13.3 pepe, andorra, 09/09/2014 - 20:43

Casper, machote, ¿donde has estudiado el dialecto catalino, en el Front d'Aliberament Español?. Te lo pregunto xq se te nota mucho. Lo uno no, lo otro. Bueno, ambas cosas, precioso.

#13.4 Jordi Romaguera, L´Hospitalet de Llobregat, 10/09/2014 - 00:34

Moltes gràcies Joan de les Joanetes. En efecte, demà faré la corresponent denúncia als Mossos d´Esquadra pel delicte de suplantació de personalitat. No és el primer cop. Et felicito per la teva intel.ligència brillant. Has descobert l´impostor sense que ens coneguem tu i jo. Gràcies de nou.

#13.5 no perdis el temps amb la corresponent denúnCiU, tenen molta feina amb el teus Pujols, 10/09/2014 - 12:20

Jordi Romaguera, perdona, perdona, no sabíem que tu tenies personalitat, jajjs, perdó, (i records als teus mossos de les nostres parts).