Publicitat
Política · 28 de Gener de 2014. 16:59h.

La CUP encoratja el PP a suspendre l'autonomia catalana

“Que ens la suspengui quan vulguin que ens trobarem en l’escenari internacional”

La CUP encoratja el PP a suspendre l'autonomia catalana

Arrufat, durant la roda de premsa

El diputat de la CUP, Quim Arrufat, ha encoratjat el Govern espanyol a “suspendre ja l’autonomia catalana” si és el que tenen intenció de fer en cas que es convoqui oficialment el referèndum sobiranista.

Arrufat, en l’habitual roda de premsa dels dimarts al Parlament, ha respost així a la líder del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, la qual ha amenaçat amb suspendre l’autonomia si el Govern vol seguir endavant amb la consulta.

“Si ens han d’acabar suspenent l’autonomia per executar la voluntat majoritària de la societat catalana, que és celebrar la consulta, que ens la suspengui quan vulguin que ens trobarem en l’escenari internacional”, ha insistit el diputat.

Publicitat
Publicitat

67 Comentaris

Publicitat
#49 valencia, valencia, 29/01/2014 - 19:33

ko mismo pueden decir las autoridades españolas haced un referendum ilegal tiene sus consecuencias( todas ellas legales y por tanto europa no tiene nada que decir) como la intervencion de la autonomiatanto que queris se como los ingleses estos suspendieron varias vexes a irlanda europa callada

#48 BEJOTA, bcn, 29/01/2014 - 14:40

Directius alemanys adverteixen Puig dels efectes "fatals" per a l'economia derivats del projecte secessionista.
Empresaris i executius expressen el seu "temor" davant la determinació de la Generalitat de seguir tibant la relació amb el Govern. "Només demanem que els polítics no ens acabin de mata

#48.1 BEJOTA, bcn, 29/01/2014 - 14:42

SUPRIMIR NO , PERÒ ALGUNA REBaIXA aconsseguida mitjaçant xantatge a l'Estat..

#47 portal, barcelona, 29/01/2014 - 08:32

Els de la CUP. Sinceritat i veritat a la política oficial catalana. Singular fins i tot en això. I sinó, vegeu la foto de l'acord de consulta. O escolteu què diuen i com parlen. Vale guapos! Em sembla que us votaré.

#46 Argamasa, barcelona, 29/01/2014 - 08:11

Que suspendan algo que depende de ellos y nos urja depender de nosotros mismos siempre es un buen aliciente. Si no nos quieren en la de la UE -por pobres!- pasamos a ser como Suiza con paraiso fiscal y todo. Y España al sur - tan ricamnte !- pagando aranceles para pasar a Francia. Vale

#46.1 jUA, JACA, 29/01/2014 - 12:26

hola majo o maja,lo que seas,que sepas que Aragon que yo sepa no seria absorvido en vuestra independencia,tiene frontera con Francia,asi que los aranceles los pagarias tu

#46.2 pirinaic, Pallars Sobirà, 29/01/2014 - 13:27

46.1 Frontera tenerla la tiene, pero majejeton carreteras en condiciones...como no sea en burro y fuera de la estación invernal, eso si de turismo para ver esa estampa de la España invertebrada, no se lo perderia nadie, yo el primero que me presento en Candanchú para fotografiar la ruta de la seda

#45 spanish, Madrid, 29/01/2014 - 06:16

ohhhhhhhhhhhhhhh espera que estem totos tremolant......altre que acabara buscant menjar entre contenidors

#45.1 Alerta esubicats, barcelona, 29/01/2014 - 08:26

Spanish. Què fots a les 6 del matí penjat de les Webs catalanes?. Per mi que estás enamorat del projecte de Catalunya. No pateixis, els passa a molts desubicats. Els cor se'ls emmena però es resisteixen...i són pesats... !Però, segueix, segueix, per nosaltres no et tallis. Ja ens coneixem el tipus.