La CUP ha enviat el número 2 de la llista, Carles Riera, a l'entrevista que Els matins de TV3 fa als diferents caps de llista per a les eleccions al Parlament del 14 de febrer. La formació ha decidit que Riera anés a TV3 i la cap de llista Dolors Sabater anés a El matí de Catalunya Ràdio.
La presentadora d'Els matins, Lídia Heredia, li ha preguntat al candidat de la CUP "per què estem entrevistant Carles Riera i no Dolors Sabater?". El número dos de la candidatura ha al·legat que "la nostra candidatura és una confluència de la CUP amb Guanyem i amb altres organitzacions".
Carles Riera ha afegit que "la nostra militància ha optat per tal que la campanya posi en valor i de manifest aquesta pluralitat d'aquesta confluència". "Diversifiquem entre els diferents mitjans de comunicació", ha apuntat i ha negat que tingui res a veure amb les topades entre l'estratègia de la cap de llista i una part important de la CUP.
La presència de Carles Riera a TV3 arriba després que la CUP rectifiqués dos cops Dolors Sabater en una setmana. Fa un parell de dies la CUP la va desautoritzar sobre una possible investidura de Laura Borràs i va manifestar en un comunicat que "l'únic veto" que posen és que el Govern "continuï amb la paràlisi dels darrers tres anys".
La formació ja va expressar la setmana passada la seva disconformitat amb l'estratègia de campanya de Dolors Sabater. En uns documents recollits per Nació Digital, li retreien que apostés per entrar al Govern amb JxCat i ERC. La CUP ho considerava "irresponsable i perillós".