El diputat de la CUP Xavier Pellicer ha anunciat aquest dimecres que la seva formació plantarà el Govern en la reunió per tractar els Pressupostos del 2023 perquè, segons ha dit en roda de premsa, "el Govern no té una voluntat real de negociació amb la CUP".
Pellicer ha criticat el president Pere Aragonès per anar "de la mà de la patronal i el PSOE" i ha dit que "no té una voluntat real de negociar amb la CUP" perquè té una "agenda immobilista". "Està fent jocs d'artifici i propaganda anunciant negociacions que són fictícies", ha reblat.
També ha remarcat que "ara mateix no ens hi reunirem, escoltarem les compareixences dels nous consellers i conselleres", però ha manifestat que "ho farem amb molt poques expectatives". "Som molt més a prop de l'esmena a la totalitat que d'obrir una negociació", ha sentenciat.