Publicitat
Política · 22 de Febrer de 2017. 11:01h.

La CUP 'protegeix' Puigdemont del cas Vidal

La formació anticapitalista considera que l'afer "està tancat"

La CUP 'protegeix' Puigdemont del cas Vidal

La diputada de la CUP, Anna Gabriel

Els diputats de la CUP han evitat que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, no comparegui al Parlament per respondre les preguntes de l'oposició sobre el cas del jutge Santiago Vidal. Per 62 vots a favor ( C's, PP, PSC i CSQP) i 68 en contra ( JxSí i CUP), la sol·licitud que havia presentat el grup de Ciutadans ha estat desestimada.

Tot just acabava de començar el ple del Parlament, PP i C's han demanat un canvi en l'ordre del dia per votar la compareixença del president. "No pot ser que vostè només parli del que li interessa i no doni explicacions d'un cas tan greu", ha dit el portaveu adjunt de Ciutadans, Fernando de Páramo. El portaveu adjunt del PP, Santi Rodíguez, ha afegit que "és un tema transversal de tot el Govern i veiem imprescindible que la persona que dirigeix l'executiu doni explicacions".

La portaveu de JxSí, Marta Rovira, ha recordat que "el vicepresident i el secretari d'Hisenda ja han comparegut al Parlament i fa 15 dies el president va respondre totes les preguntes de la sessió de control sobre Santi Vidal" i ha retret el "monotema" a Ciutadans. , ha recordat la portaveu de JxSí, Marta Rovira.

La portaveu parlamentària de la CUP, Anna Gabriel, ha considerat que "el cas està tancat". "Ens inquieta que algunes forces polítiques que diuen que no parlem més que procés, ho facin ara ells", ha remarcat.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#6 pepe...---..., andorra, 22/02/2017 - 13:18

Estimada diputadilla pijoprogre, mi casa no es casa de nadie y las fronteras, mejor, cerradas si los q van a a venir son amigos tuyos. Si son cristianos sirios, abiertas, si son pakistanies o marroquies, cerradas a cal y canto.

#5 Pepet, Sabadell, 22/02/2017 - 12:30

La CUP ja no és la CUP; es veu que això de remenar les cireres els fa perdre fins i tot el sentit de la seva ideologia; el problema que tenen és que es deixen enredar com nens de P3.

#4 botifler1914, Sinitaca, 22/02/2017 - 11:49

Ahyyy Ana que papelones te toca hacer!

Suerte que en tu pueblo meteis en la cárcel a los que mancillen algo del pruceso..Como debe ser!!!

#4.1 Karhu, Bcn, 22/02/2017 - 12:58

Algo publico, arrabcaron hasta el del municipio ;)

#4.2 pepe...---..., andorra, 22/02/2017 - 13:16

si, pero no es para detener ya q el valor no es grande, como si se hace cuando alguien destroza un radar, si se le ha detenido no es por arrancar un cartel, es pq estaba en tercer grado y quita q no sea un montaje de los separatas....

#4.3 Piticly66, Igualada, 22/02/2017 - 14:16

#4.1

Karhu, ..es que no llevaba el muchacho las herramientas adecuadas, llevaba una fija de 8" y la tuerca era de 10" y por eso fue a lo fácil ..por cierto, podrían haber enterrado algo más la señal. Que poco les gusta el pico y doblar el lomo a chapuzalia S.A ;)

#3 Pepón, Bcn, 22/02/2017 - 11:32

La Cup credibilidad cero. Son muchos los que creyeron que eran un partido de izquierda y lo que son no es más que unos ultranacionalistas al estilo batasuno.

#2 Grauero, Fora de Catalunya., 22/02/2017 - 11:23

Sra, Forcadell " ningún tribunal impedirá los debates en el parlament "
La CUP, PDECat y ERC si. Muy democratas