Publicitat
Política · 11 de Març de 2014. 17:11h.

La CUP veu "raons polítiques" en la cessió de la publicitat de TV3 a Godó

Arrufat diu que “hi perdem tots"

La CUP veu "raons polítiques" en la cessió de la publicitat de TV3 a Godó

Arrufat, durant la roda de premsa

El diputat de la CUP, Quim Arrufat, ha criticat aquest dimarts que el consell de govern de la CCMA pugui adjudicar al grup Godó el departament de publicitat de TV3. En aquest sentit ha dit que hi ha “raons polítiques”.

“Hi perdem tots”, ha comentat el diputat, segons el qual aquest és el primer pas per a la “privatització” de TVC. Arrufat creu que es tracta d’un “esquarterament” que es farà poc a poc per acabar privatitzant tots els mitjans públics catalans.

A més, Arrufat ha dit que “està fet a mida perquè només hi hagi un comprador capaç de fer aquesta compra”. “Entregar-li a la primera empresa de la competència 30 anys de cartera de clients i tota la informació de la graella és entregar-li la capacitat de degradar el servei públic”, ha afegit.

També ha manifestat que es fa “a preu de saldo” i que és una venda “absurda que no té altra raó que entregar-li en safata al Grup Godó el lideratge mediàtic, políticament no s’explica de cap manera”.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#10 Bernat, Barcelona, 12/03/2014 - 09:28

El problema es que a TV3 hi havia endollats al departament un munt de xolleros a 60.000 euros/any. Ara, al grup Godó això ho gestionaran la tercera part de persones, amb la qual cosa serà més rendible. Això està molt clar.

#10.1 DMCdP, BCN, 12/03/2014 - 11:21

Bernat, si et plau documentat. Al grup godó són mes de 150 persones al departament comercial. A TV3 en són menys de 50. Tot el sector de la publicitat de Catalunya i d'Espanya sap de la profesionalitat del departament comercial de TVC, que treballa colze a colze amb els millors anunciants.

#10.2 Genís, BCN, 12/03/2014 - 11:32

Bernat, em sap molt greu, però estàs parlant desde el desconeixement!!!
No se li pot regalar a la comeptència la teva cartera de clients!!!
A Tv3, no hi ha xolleros!!!
Els treballadors NO cobrem aquests sous!!!
La Vanguardia va fer demagògia amb un titular que us heu cregut i és FALS!!!!

#9 Josep , VALLES ORIENTAL, 12/03/2014 - 07:41

Alguns amb aixo de LA CONSULTA no vol veura que tenin un Governde DRETES quese aprofita del momento per fer de les seves muy deprisa ELIMINA TOT LO QUE ERA PUBLIC FA POC TEMPS Tanca Hospitals , Guarderias Publicas Serveis de Urgencia de NIT Ara li toca a TV-3 Tambe la tancaran no tindran pietat

#9.1 Terraxa, Terrassa, 12/03/2014 - 17:42

Comparar hospitals o escoles amb mitjans de comunicació és un despropòsit.

#9.2 Cap despropòsit !, olesa, 13/03/2014 - 08:06

Tot es tracta del mateix, destruir i privatitzar per afavorir interessos privats dels amics del règim, tot és al mateix sac, una altra cosa és que a tu t'interessi més una cosa o una altra, o li tinguis més tírria a uns o altres

#8 Pablito, Barcelona, 12/03/2014 - 00:14

Arrufat, consulta a tus asesores, este tipo de paridas dice poco en tu favor.
La publicidad debería desaparecer de TV3 pero Barcelona tiene muchas empresas y muy buenas que puede ocupar ese espacio y no solo el grupo Godó hoy bajo sospechas de desinformar.
E- Notícies por ejemplo, se lo merece más.

#7 JORDI de Granollers, Valles Oriental, 11/03/2014 - 20:40

..ADEU TV-3 El Govern Català persegueix tancan-carla o fer-la privada La venderan algún empresario amigo de Artur Mas ADEU TV-3 Te volem TANCAR te volem ELIMINAR .

#6 JosepPages(Cardedeu , VALLES ORIENTAL, 11/03/2014 - 20:37

JOBeix quel Govern Català deDretes vol tanca TV-3 pero primer la de arruinar i perjudicar molt Despres la tancara o vendrá al millor postor per fer.la privada Aixo hasta un tontu hu beu quin futur li espera aTV-3 Amb C.I.U alpoder ja no queda res public a Catalunya Nomes quedaba TV-3 ara ja no