Publicitat
Política · 7 d'Abril de 2012. 16:54h.

La Delegada del Govern compara l'estelada amb la bandera d'una "banda de música"

"La independència suposaria per a Catalunya un gran empobriment"

La Delegada del Govern a Catalunya, María de los Llanos de Luna, ha comparat l'estelada amb la bandera d'una "banda de música". Segons la dirigent del PPC, "no hi ha banderes il·legals, hi ha banderes oficials o no oficials".

En aquest sentit, ha recordat, al programa 'Converses' de la Cope, que a Sant Pol "van posar i van treure una bandera espanyola i al pal hi van posar una estelada. Aquesta estelada és bandera no oficial que esdevé il·legal en el moment que suplanta la bandera espanyola".

"Però -ha seguit- anar pel carrer amb una bandera no oficial, doncs com si volen portar la de la banda de música del seu poble", ha reblat.

De Luna també ha assegurat que "la independència suposaria per a Catalunya un gran empobriment. Això només ho defensen les persones que no estimen Catalunya", ha remarcat.

Tanmateix, ha assenyalat que "passaria a ser una de les comunitats més riques d'Espanya a un dels països més pobres d'Europa".

Segons la dirigent del PPC, Convergència "s'ha tret la careta" després del seu congrés. També ha dit que una hipotètica declaració d'independència de Catalunya significaria la seva sortida de la Unió Europea.

Tanmateix, i "si ningú no ho vetés", l'entrada de Catalunya a la UE trigaria "uns cinc anys" en els quals hauria de conviure amb "increments d'un 40% dels preus" dels seus productes, perquè "qualsevol producte català hauria de pagar aranzels".

De Luna, en una foto d'arxiu
Publicitat
Publicitat

96 Comentaris

Publicitat
#79 ton, sallent, 10/04/2012 - 19:35

osti tu no en teniem prou amb la Julia García Valdecasas que ara n´hi foten un altre no se si més espabilada o que. Miri sra. María, l´únic argument que te Espanya son les forces armades i si aixó fos així ja pot veure que ens n´anirem a cagar agafats de la maneta, adéu.

#77 Analia, Barcelona, 09/04/2012 - 19:25

Me encanta leer las teorías de los indepes jeje que imaginación. Premio nobel de economía para todos vosotros jeje Segun vuestros calculos cataluña no solo sería un pais prospero sino toda una potencia mundial jeje si con Mas de president y carod de embajador en la onu jeje . seguid soñando jeje

#74 angel, Cardedeu, CATalunya, 08/04/2012 - 22:27

Aquesta nena esta ben cagadeta sens dubte. Ja es veu que ECSpaña sense CATalunya no poden viure. Visca CATalunya Lliure i INDependent.

#74.1 Pedro Boixadós, Barcelona, 09/04/2012 - 14:57

A ver, tarado: España no depende de Cataluña, sólo hay que coger la calculadora y hacer números. Por mucho expolio que os inventéis, el monto total de lo que aportaría Cataluña al resto de España es ínfimo. Calderilla. Haz números. En cambio, Cataluña depende totalmente de España.

#74.2 xucamulla, Girona, 09/04/2012 - 16:20

a veure sr. Pedro Boixadós. Ja ho han dit gent de fora de Catalunya i molta d'aquesta gent, de renom internacional, a Espanya l'ha salvat de la crisi simple i llanament: Catalunya. Sense Catalunya Espanya es pixaria a les calces i ploraria com un nen que ha perdut la seva joguina. No sou seriosos

#74.3 Albert, Berga, 09/04/2012 - 18:39

Ai Pedrito.... Es increïble que encara quedin elements com tu!!! D'on surts???? Que no saps llegir??? Que no vas veure les balances fiscals presentades pel teu president??? Ai Pedrito, que quant aconseguim la Independència els teus fills hauran de treballar!!!!

#74.4 angel, Cardedeu, CATalunya., 09/04/2012 - 23:34

Mira Pedro Boixadós, per què a CATalunya han de pujar el IPC, IBI, Autopistes mès que ECSpaña? Resultat: ECSpaña necesita el CATalunyaDependent i el nostre resultat es CATalunyaINDependent.

#74.5 Pedro Boixadós, Barcelona, 10/04/2012 - 00:32

TODO el PIB de Cataluña representa el 16-17% del PIB de España, el señor Mas va a robar este año más de un 20% del sueldo de los interinos y no creo que ninguno se muera de hambre (aunque no van a ir sobrados) lo que aporta CAT a toda España no pasa del 1% del PIB español. Calderilla.

#74.6 DenebGabe, Molins, 10/04/2012 - 18:30

Mira Pedro jo fa temps que m'he cansat d'intentar convencer a ningú. Que opines que ens pagueu els vermuts? A mi ja m'està be...A espanya no es sabeu massa de fer comptes (es públic i notori últimament oi?). Deixeu-nos lliures i podreu nedar en l'abundància per sempre. Segur que ens apanyarem...

#73 J, Vilajuïga, 08/04/2012 - 20:30

Si ens independitzem, no cal entrar a la CE per poder vendre sense pagar arantzels, n'hi ha prou amb suscriure el GATT (General Agreement on Trade and Tarifs).
Catalunya no s'empobriria, ans al contrari amb els diners que España ens roba podriem per exemple fer el corredor mediterrani en un any.

#72 Supè, Barcelona, 08/04/2012 - 20:21

Han tingut 30 anys per intentar fer lligams amb Catalunya.Ara ,cada vegada més, som molts que volem independència.Estan fent molt perquè cada dia siguem mes.
INDEPENDÈNCIA ¡¡¡
CATALUNYA INDEPENDENT