Publicitat
Política · 27 d'Octubre de 2017. 08:23h.

La "dignitat" de Santi Vila

L'exconseller deia ara fa just un mes que estava disposat a "anar a la presó i jugar-se el patrimoni"

El conseller d’Empresa i Coneixement, Santi Vila, ha presentat aquest dijous la dimissió perquè els seus “intents de diàleg han fracassat”, però fa un mes estava disposat a anar a la presó i a jugar-se el patrimoni per Catalunya.

“Si la setmana que ve hem d’anar uns dies a la presó, hi anirem, i si ens hi hem de jugar el patrimoni, ens el jugarem perquè ens hi juguem la dignitat personal i col·lectiva”, va dir Vila el passat 23 de setembre en un acte de campanya del PDECAT pel referèndum de l’1-O a Figueres.

Durant el míting també va recordar els dubtes de la gent sobre la seva personas i va assegurar que “a en Santi Vila aquí el teniu i aquí el tindreu”. “Si hem d’acabar a la presó, hi acabarem”, va concloure.

Santi Vila, durant l'acte a Figueres
Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#14 Miguel, Fuengirola, 27/10/2017 - 22:40

Todos los del parlament irán contigo no te preocupes que no vas a estar solo. De todas formas habéis dejado Cataluña de forma que en la cárcel se va a vivir mejor.

#13 GRÀCIES PUTIN, ?????????, 27/10/2017 - 10:51

ADÉU ESPANYA!

BYE BYE U.E.!

????? ?????????? ?????? !

#13.1 GRÀCIES PUTIN!, Moscou, 27/10/2017 - 11:39

els caràcters ????? són lletres russes (ciríliques) però es veu que no han estat reconegudes...

#12 Miquel de Badalona, BADALONA, 27/10/2017 - 10:49

un cop declarada la Independència... a fer NETEJA!

jo, per exemple, sóc de BADALONA i aquí hi haurà moooolta feina a fer! CASA per CASA!

això sí, la Majoria de Badalonins som Independentistes, per això el PP està a l'oposició, je je

#12.1 pepe.----, andorra, 27/10/2017 - 11:29

Badalona, is not Catalonia. Eso, eso, casa por casa, sobre todo en San roque, no se atreve a entrar ni la policia y vais a entrar vosotros con lo cobardes q sois lo separatistas, como mucho en Can merca y en casagemes. En el resto, lo dudo mucho.

#12.2 Pepe, Alacant, 27/10/2017 - 11:33

Mentira, los partidos constitucionalistas (PP,PSC,C's) sacaron 48.149 votos, y el resto 38.985. Fue el apoyo del PSC lo que permitió a Dolors Sabater ser alcaldesa, el partido más votado (con gran diferencia) fue el PP.

#12.3 la gente no sabe lo que vota?, cat-pregunta, 27/10/2017 - 11:38

si el PSC apoya una alcaldesa separatista (en este caso de la coalición GUANYEM, es decir, PODEMOS + CUP), entonces el PSC también es separatista en Badalona o al menos no-Constitucionalista... o la gente no sabe lo que vota?

#12.4 pepo, mataro, 27/10/2017 - 12:51

Que em recorda això del "casa per casa" ?em sona una mica, potser el del 36 al 39? Ho volies dir de cuneta a cuneta?

#12.5 Pepo , Mataro, 27/10/2017 - 13:52

Cuidado que este es un facha incendiario que utiliza el traductor para escribir.
Un infiltrado del estado centralista para calentar los animos.
Bueno no quiero exagerar igual solo es un descerebrado.

#11 PODEMOS, MADRID, 27/10/2017 - 10:47

este tipejo es lo que en la nación catalana se dice un "botiflero"

en cambio, Puichdemon está a la altura de los más Grandes: Maduro, Che Guevara, Stalin, Pol Pot...


PUICHDEMON: TE ADMIRAMOS EN PODEMOS!

#11.1 Manel, Barcelona., 27/10/2017 - 13:35

Que pena que todavía no sepas escribir un simple apellido, pero tranquilo, la cultura requiere tiempo.

#10 Carlos Gomez, murenu de la serra, 27/10/2017 - 10:12

Cartera i bandera. Un conflicte perfectament resolt a Terra Santa des de Guifre el Pelut.

Pero aquest Vila no es el que va dir que si tenia que anar uns dies a la preso hi anirira ?

Cert que no va dir quants eren i ho va fer al opiodrom de l´imam Baste on el toros son de cartro i la claca molt entregada i de facil ovacio