La família renega del policia que va detenir Companys
"M’hauria estimat més ser la néta del president”

Pedro Urraca
16 Comentaris
Insisto, política aparte. El Companys por cuestión de celos y cuernos, hizo asesinar a un tal Badía, y a un asesino así, no por cuestiones políticas, Catañuña dedica calles y plazas.
Al Pepe.Home no diguis mentides.Mira el qu'et diu en Francesc,En Companys amb els seus defectes va dir a la CNTFai vosaltres domineu el carrer i el poder ès vostre.Voleu que sigui el vostre Presi o m' envaig.Els va incloure al Govern i va salvar persones amb ideas com les teves d dretes i capellans
Pepe, t'equivoques de mig a mig. El gran problema que va tenir en Companys i la Generalitat va ser que la CNT-FAI van assaltar les casernes militars a compte propi. El que va fer la Generalitat fou, amb en Companys al capdavant, mirar de controlar els anarquistes encabint-los al govern.
Crec que tant l'agent franquista a Paris, com el president Companys, tenen molt per avergonyir-se, tret, naturalment, de la injusta mort del president.
No cambia nada tio canya, da igual q lo detuviera en la frontera o en Paris, cumplia ordenes igual q los mossos en octubre del 34. Para mi sigue siendo un mal gobernante y un corrupto y q se merecio la justicia q le aplicaron. A Andreu Nin o a los asesinados en las chekas no les juzgaron.