Publicitat
Política · 16 de Setembre de 2019. 16:57h.

La fiscalia s’oposa als indults

Concepción Talón, fiscal en cap de Barcelona: “la pena està per complir-la”

La fiscalia s’oposa als indults

La fiscal en cap de Barcelona, Concepción Talón, s'oposa a un possible indult als líders polítics empresonats en cas de sentència condemnatòria, perquè “la pena està per complir-la”. “Parlar ara d'indult està fora de lloc. Quan s'imposa una pena, està per complir-la”, assegura en una entrevista aquest dilluns a El País.

Talón també dubta sobre si els processats haurien de complir la pena en presons catalans en cas de condemna, perquè “la Fiscalia dubta de la imparcialitat del Govern”. “Si l'administració penitenciària està disposada a que compleixin com els altres, poden fer-ho. Però si es detecta un tracte de favor, no podrien seguir complint aquí la pena”, avisa.

Preguntada sobre si els presos van rebre un tracte de favor quan van estar en presons catalans, la fiscal en cap a Barcelona afirma que “totalment” i afegeix que “fins i tot els presos ordinaris s'han queixat”. Entre els tractes de favor que hi detecta, subratllat el fet que “han rebut un nombre molt superior de visites”.

La fiscal en cap a Barcelona, d'altra banda, considera que “hi ha divisió” a la societat catalana, malgrat que la situació “està més relaxada” pel fet que “la gent ha deixat de discutir, de parlar de política en cercles familiars i d'amics”.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#5 Lluis Gibernau, Girona, 17/09/2019 - 09:21

A veure, fons que no puc citar m'han confirmat que els pressos en cap cas volen indults, fins i tot han fet arribar al jutje que si poden ser penes mes llargues, no els importa. Per que? ... resposta:

- El que calgui per Catalunya
- Desconectar de la familia
- Economia de no gastar
- Fer-se el martir ... i una mica el ridicul

Queda clar?

#4 Cajonacona, Barcelona, 17/09/2019 - 01:15

Eso es lo que opinamos los no indepens. Lo que nos han hecho pasar y lo que nos queda no puede quedar sin castigo. Y si no, hacemos un referendum que aqui esta de moda y si sale no al indulto propongo pena enterita sin permisos ni prebendas. Hace????

#4.1 John McLane , Barcelona , 17/09/2019 - 10:14

Y la verguenza que nos haceis pasar los no indepes a los indepes en organismos internacionales como la ONU y otros, eso tampoco se puede quedar sin castigo.

#4.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 17/09/2019 - 13:27

#4.1


¿En la ONU? Allí no saben ni quién es Puigdemont. Tenéis que recurrir a "subvencionar" grupos de trabajo externos a la ONU que, oh casualidad! en su último informe ya no hay presuspulitics en España. Creo que os habéis olvidado de pagar la última cuota. Todo el resto de referencias que hacéis a la ONU son simplemente mentira.

#4.3 David, Segovia, 17/09/2019 - 13:48

¿Que verguenza? ¿Las fakes de la Task Force que no es de la ONU? La misma en cuyo informe del 2018 no ha incluido a España en las naciones que violan los derechos humanos demostrando que su informe era falso ¿Habla de eso?
Verguenza son las mentiras del independentismo.

#4.4 David, Segovia, 17/09/2019 - 13:51

Los informe de la Task Force ni son ciertos ni es un organismo de la ONU. Por ello en su informe ante la ONU de este año España no figura entre naciones que violan los derechos humanos demostrando la falsedad del informe que ellos mismos hicieron, pero la noticia falsa cumplio su objetivo, tapar la resolución del TDHE, solo sirvio para eso.

#3 ElBarselono, Amb un sotrac al ADN, 16/09/2019 - 17:58

Estar ciego es creer que si son absueltos o indultados, el Sr. Kim To-Ra no volverá a declarar la DUI que tanto le piden desde el sector sin vacunar contra la rabia del independentontismo.

#2 Didac, Barcelona, 16/09/2019 - 17:47

Només faltaria que aquesta trepa quedessin indultats després del mal que han arribat a fer a la societat catalana, trencant la convivencia, saltant-se les lleis, mofant-se de l'Estatut i la Constitució. Varen intentar un cop en tota regla per instaurar el fanatisme i la tirania que encara avui practiquen desde les institucions que han segrestat.

#1 Adrián, Barcelona, 16/09/2019 - 17:32

Y más cuando aún no estando condenados ya amenazan con volver a cometer el mismo delito. Con sólo el daño que le han hecho a esta región, merecen años y años de cárcel.