La ministra de Defensa Carme Chacón i el seu marit Miguel Barroso volen canviar la seva casa de la República Dominicana, a l'exclusiva zona residencial de platja Cosón al municipi de Les Terrenas, per una altra més gran.
La casa que el matrimoni Chacón-Barroso vol adquirir a Platja Cosón consta de cinc habitacions, amb terrassa oberta al mar i accés privat a la platja. Compta amb zones dedicades al servei domèstic i àrea esportiva pròpia.
Segons informa La Gaceta, fa uns mesos, després de la seva estada nadalenca a la República Dominicana, el matrimoni Chacón-Barroso va decidir posar en venda la casa per la que havien pagat 600.000 dòlars. Han establert un preu de 800.000, segons fonts de la immobiliària Atlantique-Sud, que gestiona els interessos de la parella a la zona.
El motiu de la venda és canviar l'habitatge, que es troba en segona línia de platja, per una altra de més gran situada al costat del mar. Segons asseguren fonts de la immobiliària, estarien interessats en una propietat valorada en 1,4 milions de dòlars. D'aquesta manera, haurien d'aportar, després de la venda de la primera inversió que van fer, altres 600.000 dòlars.