Publicitat
Política · 30 de Juliol de 2013. 15:18h.

La Generalitat justifica enviar la carta després de l'accident de Galícia

Homs: "El que no es oportú és barrejar les coses"

La Generalitat justifica enviar la carta després de l'accident de Galícia

Artur Mas (Foto: Rubén Moreno)

El conseller de la Presidència i portaveu del Govern, Francesc Homs, ha defensat el president de la Generalitat, Artur Mas, de les crítiques que ha rebut per enviar la carta a Mariano Rajoy després de l'accident de Galícia. "El que no és oportú és barrejar les coses i el president no les ha barrejat", ha defensat.

Durant la roda de premsa posterior al Consell Executiu, Homs ha manifestat que "nosaltres hem tingut en relació a l'accident de Galícia una actitud institucionalment escrupolosa i un sentit de dol total expressat a tots els nivells".

En aquest sentit, ha explicat que "hem expressat al govern gallec els nostres condols, m'he posat en contacte amb la comunitat gallega a Catalunya". "Em sorprèn que alguns vulguin barrejar les coses. Jo no ho faria", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#7 LLanso, Tiana, 30/07/2013 - 17:22

No ens havem de disculpar de res, o és que la Generalitat té el síndrome d'Estocolm.

#7.1 Mestre d'escola, Bcn, 30/07/2013 - 19:51

"No ens hem de disculpar......."

#6 joan, manresa, 30/07/2013 - 17:04

tinu.)contra tot lo que façi La Generalitat.Vomitan odis i rancunias sense ton ni son....,fins i tot amb un acudit a una prensa sobre els traçats del AVE en varen fer sang....,ni tan sols varen entendre l'acudit.La sang els enterbulex la vista.Pobrets.--Sr.President,aquesta carta per tot Europa

#5 joan, manresa, 30/07/2013 - 17:01

El Casal,16,55 h.--La Generalitat desde el primer moment va oferir ayudas per tot lo que fós,i suport a tots els familiars de las victimas.Axó en queda constancia la prensa del matej moment i Noticias de TV de tots els canals.Altre cosa es qui u vulgui veure i només aprofita per llançar merda (co

#4 spanish, Madrid, 30/07/2013 - 16:07

con un par de picoletos estos mierdas estelados se cagarian las patas no hay un par de huevos entre todos ellos encima impotentes

#4.2 Quim, PINEDA DE MAR, 30/07/2013 - 19:33

Doncs a mi se m'aixeca!

#4.3 3, f, 30/07/2013 - 19:53

Pelín irritado te veo, panís. Una mala temporada ¿verdad?

#3 LOLA, BCN, 30/07/2013 - 16:06

No s'haurien de permetre unes descalificacions tant bèsties i jugar d'aquesta manera amb la vida de 79 persones. Ni tant sols en politica... molt malament per part d'españistán... per cert., jo el dia del sinistre vaig anar a dinar i a treballar com cada dia... potser em vaig passar una mica, no??

#3.1 ya estais..., vielha, 30/07/2013 - 17:23

...empezando a hincharnos lo que no son las narices..... catatulfia.

ARAN IS NOT CATALONIA

#3.2 r, s, 30/07/2013 - 19:54

Irritado de verdad les veo mi sargento. Una mala temporada, ¿verdad?