Publicitat
Política · 14 de Desembre de 2020. 12:34h.

La Generalitat no li tradueix el català a la ministra de Política Territorial

Carolina Dariasa es queixa que li han posat l'auricular de "decoració"

La Generalitat no ha ofert traducció del català al castellà, ni tans sols les preguntes que li han fet en llengua catalana, a la ministra de Política Territorial i Funció Pública, Carolina Dariasa, durant la roda de premsa posterior a la signatura del conveni ajuts per pal·liar els danys dels temporals Dana i Glòria.

"Si em permeten abans de contestar a cap pregunta, m'han posat això per a traduir. Em queda fantàstic, però res més", s'ha queixat Dariasa. Aleshores, la portaveu del Govern, Meritxell Budó, li ha preguntat si no li funcionava.

"Res, jo intento seguir-te. Aquí no sento res. Ho dic per si em fan la pregunta en català, jo segueixo, però volia advertir-ho per si no puc contestar bé". "Disculpa un moment. No tenim retorn. No hi ha traducció?", ha demanat Budó.

La ministra ha insistit que "m'han posat això de decoració". "No passa res. M'ho tradueixes tu", li ha demanat a la consellera de la Presidència, abans de reiterar que "intentaré respondre en la mesura de les meves possibilitats".

Publicitat
Publicitat

37 Comentaris

Publicitat
#35 ALONSO, Alhaurín de La Torre, 17/12/2020 - 14:04

Pues que es un jarabe de su propia medicina. Que hace tiempo que la democracia no existe en Cataluña en relación con la lengua. Es más, se pasan por el ano las sentencias del 25% de obligación mínima de aprender el castellano. Y ahora con la Ley Celaa, se lo pasarán más.

https://www.elnacional.cat/es/politica/educacio-recurrira-supremo-resoluc

#34 Ramon, BCN, 15/12/2020 - 09:32

Los responsables de la Generalitat, evidencian respecto al idioma un signo evidente y claro de inferioridad...cada vez que hacen este tipo de cosas lo manifiestan a los cuatro vientos, haciendo un flaco favor a Catalunya, además de quedar en ridículo.

#33 Ojotuerto, Calafell.TAB, 15/12/2020 - 07:34

Jajajajajajajajajajajajajaj no saben conectarlo jajajajajaj decorado, atrezzo, jajajajajaj Y la Ministra pensando, lo digo antes o al final?? . Pensaría que era una jugada maestra ??. No Ministra, lo ha comprobado usted misma... Son unos incapaces, ineptos,,,,,faltones Sí . Pero ha comprobado la Decadencia de Caspalunya...Y sonríe jejejejejejejejej

#32 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 15/12/2020 - 00:15

Bienvenida a la autonomía de vuestros socios golpistas. Si eso te lo hacen a ti, siendo ministra y socia de esta chusma. vete haciendo una idea de como tratan aquí a los que no son de su cuerda. Y gracias a vosotros, PSOETA, y a vuestro amado líder.

#31 VRaptor, Alicante, 14/12/2020 - 21:11

Otra vez más en que el secesionismo se queda con el culo al aire, esta vez en un acto oficial. Cada día que pasa se cubren más y más con sus propias inmundicias intelectuales. No tienen arreglo, es un cáncer ideológico y mental que los corroe. A Cataluña solo les queda que desaparezcan de la politice o desaparecerá con ellos.